czerwca 11, 2017

Niekosmetyczna niedziela!


      Niekosmetyczna niedziela ! czyli trochę linków, miejsc, co fajne i nie fajne. Wiecie o co  chodzi :)
Ostatnio zauważyłam ,że lepiej mi się odpoczywa z jakaś muzyka ,,w uszach" i choć te piosenki są już trochę zgrane -  non stop ich słucham - ten klimat wakacyjny, wolność, to coś czego absolutnie potrzebuje teraz w życiu ..:)


  • Muzyka to top tego tygodnia!


Duke Dumont - Ocean Drive






Sigama ft Paloma Faith - Changing 



 Imany – " Don't be so shy " Filatov & Karas Remix



Sigma - Find Me ft. Birdy



Filatov & Karas – Tell It To My Heart

I polski hicior Gromee - Fearless ft. May-Britt Scheffer

To tyle muzyki :)



  • spodobał mi się ostanio nowy serial Atlanta - nie jest to komedia jak go reklamują ale wciąga !


Życzę udanego dnia i do następnego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger