maja 12, 2018

Instagram #2 Instagram dla początkujących! Posprzątaj !



Dziś przychodzę z krótkim tematem. Sama cały czas staram się o tym pamiętać ale ostanio o tym zapomniałam. Tak samo jak  regularnie sprzątamy toaletę :) tak samo powinniśmy pamiętać o sprzątaniu telefonu , a także o pozbyciu się na zawsze pewnych aplikacji z niego.

U mnie rozchodzi się przede wszystkim o Instagrama. Ostatnio miałam pewne problemy z ta aplikacją , dziwnie mi się zawieszała, kiepsko dział sam Instagram, ogólnie dziwnie cały telefon się zachowywał. usiałam więc i pousuwam pewne aplikacje oraz najbardziej zabójcza dla mojego telefonu. Wiecie co to było? 
Otóż tzw. Clean master . To co dobrze sprawdza się na komputerze , nie zawsze dobrze sprawdza się na smartfonach.

Jeśli macie tego typu rzeczy na telefonie, radze je pousuwać. Telefon uwierzcie można czyścic tak samo dobrze manualnie. Wchodząc w ustawienia telefonu i dalej aplikacji.

Trzeba tez pamiętać o regularnym eksportowaniu zdjęć na komputer z telefonu, aby nie przeciążać bez sensu naszego telefonu setkami takich samych zdjęć.

Mimo że teraz Instagram to część Facebooka to trzeba dokonać wyboru :) ja wybrałam Instagram i odinstalowałam FB z telefonu. Korzystam z niego przez komputer i jest ok. świat się dalej kręci:)

Moja rada na dziś posprzątaj w telefonie.
Nie muszę wspominać , że wszystkie gry to często zabójstwo dla dobrego działania naszych smartfonów.
Na dziś to tyle. Powodzenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger