maja 09, 2018

Kwiecień instagram w zdjęciach.



      Mój kwiecień był intensywny , zmienny i bardzo w stylu bujo!:)Polubiłam rysowanie , malowanie i galaktyki :)
Poza tym uwielbiam instagram dlatego zachęcam cię do śledzenia na tej platformie. KLIK KLIK 

Zapraszam do mojego podsumowania kwietnia!




Jedliśmy czarne lody :) O smakowitej nazwie zombie, wanilia wymieszana z jeżyną i o za 3 zł najedliśmy się zombie:)

I jeśli chodzi o lody to Magnum ostatnio rządzi u mnie, tak wiem nie powinnam jeść tyle cukru ...ale one są takie pyszne..



W kwietniu w końcu pojawiła się długo wyczekiwana wiosna..czekałam na to uwielbiam kwiaty i budząca się do życia przyrodę.















Tak się złożyło że była w zoo.. Z jednej strony zwierzęta itd. ale tłum ludzi z roku na rok rośnie ciężko się chodzi i przeciska ... myślę ze przydał by sie jakiś limit biletów.. jak w Centrum Nauki Kopernik.






Dużo odpoczywaliśmy :)





I oczywiście było dużo pisania i rysowania w bujo, widzę u siebie progres jeśli chodzi o zdjęcia i kompozycji na instagramie:)









A teraz mamy maj ! Oby był jeszcze lepszy niż poprzedni miesiąc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger