czerwca 27, 2018

Rozmowy przy kawie... po ci to blogowanie?


     Pierwszy odcinek nowej serii Rozmów Przy Kawie właśnie się mi objawił.
Choć słowo rozmowa jest może zbyt górnolotna do bloga to jednak tak będzie. Chciałbym kiedyś w końcu odważyć gadać się do was na filmikach. Póki co mały rozbieg na blogu. 

Temat po co Ci to blogowanie?
Przez całe swoje życie prowadziłam już dwa blogi - jeden typowo kosmetyczno -urodowy. Drugi mocno motywacyjno-psychologiczny. Moim błędem przez te lata było to ,że nie umiałam tego kontynuować, bez względu na zawirowania w życiu. Zazwyczaj po prostu uciekałam. Kasowałam kawał swojej pracy.
Teraz żałuje. Szczególnie tego pierwszego bloga.  fajne statystyki, obserwatorzy początki skromnych współprac.  Jednak działam w emocjach.Zrezygnowałam z niego w momencie mocnego stresu, mało powiedziane że miałam wyjebane wtedy na internety, jak człowiek wpadnie w otchłań własnych leków , nie ma ochoty na NIC. Długo to trwało.Może nawet za długo , straconych lat nie można odzyskać, a życie idzie naprzód. Ci którzy kiedyś ze mną startowali i wytrwali są teraz, na wyżynach dokonań blogowych. Oj to bolało  podwójnie. 

Jednak jak wiecie nie można bez końca topić się we własnych błędach i bagnie. Trzeba w końcu odpuścić. I odpuściłam. Zawsze jednak lubiłam pisać i czy ktoś prześmiewał pomysł ,,blogowania" czy nie dla mnie cały czas  i do dziś jest to naprawdę coś super. Tak po prostu, kręci mnie to.

W zeszłym roku wróciłam znów na blogera i odpaliłam w czerwcu tego bloga. Oczywiście miałam pięć tysięcy pomysłów o czym , jaki tytuł , ile treści codziennie . No power że hej ho! I co? , starczyło mi go raptem na 10 postów w ciągu 2017 roku... Dziesięć na przestrzeni 7 miesięcy, to wiecie ten tego kapkę za mało.

Zastanawiałam się o co chodzi? Przecież tak bardzo chce, lubię a jednak nic mi z tego nie wyszło. I nie mogłam się trochę odnaleźć w nowych realiach bloga,tak rożnych od tego co  było 7-8  lat temu.
W styczniu 2018 roku przyszło mi na myśl że odpalę nowego  (bo miałam prywatnego)Instagram takiego otwartego dla wszystkich -trochę jak blog. Dostałam wtedy wysoko procentowej zajawki na Bullet Jurnal i jestem wkręcona w tym wszystkim do dziś i jakoś to poszło. Od stycznia do dziś miałam przestoje jednak  bardzo wkręciłam się znów w internety i pomału wraca do mnie taki flow jaki miałam 7 lat temu. 

Miałam wiele wątpliwości dotyczących bloga chciałam z ogromna łatwością i przyjemnością siadać i pisać. Czekałam na ten moment i chyba teraz go w końcu mam.
Tak naprawdę pytanie po co mi to blogowanie, nie jest do końca dla mnie odkryte. Taka zajawka? Mój świat internetowy pomału się powiększa, cieszy mnie to , w końcu pisze się i robi treści w mediach społecznościowych dla kogoś. Znów jestem na początku drogi , ale to jest ok. To tak jak w życiu. Próbujemy jeśli w coś wierzymy milion razy.

Co mi pomogło aby w tym roku wrócić na dobre i dopieszczać pomału to moje ,,internetowe dziecko,,? Obserwowanie najlepszych. Wyciąganie wniosków i po prostu robienie tego tu i teraz. Trzeba np.przestać się w kółko zastanawiać nad nazwą, wybrać ulubione tematy (z trzy) pisać, tworzyć i nie przejmować się. Owszem czytając rożne mądre rady powinnam od razu stworzyć silną nazwę (przyszłej) marki, wykupić domenę,skoncentrować się na jednym temacie. Próbowałam i poległam. Musze iść swoja drogą,może mniej popularną i dla pewnych osób mało profesjonalną. Jednak ja chce być sobą. Jestem trochę wariatką, jednak dość mądrą mi się wydaje.  Mam kilka pasji ,wiele zainteresowań , lubię pisać i opowiadać o wielu rzeczach dlatego nie chcę się ograniczać. Trudno mi było zacząć od nowa tak długo ponieważ za bardzo trzymałam się rygorystycznych zasad podanych przez innych. Za bardzo sobie je wzięłam do serca. I w tym gorsecie tylko dobrych porad było mi strasznie niewygodnie.
A przecież jak ze wszystkim trzeba po prosu robić swoje na swój sposób. Nie wiem czy wiecie ale myc naczynia można na dwieście rożnych sposób , na tyle jak nie więcej sposobów można blogować, bawić się i żyć na swój sposób. Czy to nie jest piękne? 

Jeśli więc tak samo jak ja masz problem jak zacząć - po prostu zrób to. Nie rozmyślaj za długo nad tym jak technicznie do tego podejść,np bloga, wszystko da się zmienić ,poprawić. Jeśli chcesz pisać, po prostu pisz. Jeśli chcesz tańczyć, tańcz. Jeśli chcesz gotować gotuj. Itd.
Trzeba zająć się kwintesencją. I tutaj warto dopiero  podpatrywać najlepszych, aby wiedzieć jak się rozwijać, co zmieniać, ale przede wszystkim trzeba zacząć ! Reszta przyjdzie z czasem , tak myślę.

:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger