lipca 28, 2018

Netflix. Co oglądam? Co polecam?

Zdawać by się mogło że o kryminałach, thriller'ach wiem sporo a jednak nie. Odkrycie sezonu to dla mnie kino hiszpańskie. Oczywiście Netflix mi zapewnił obejrzenie pewnej genialnej perełki.
Szukałam jakiegoś fajnego filmu na wieczór, szukałam czegoś oczywiście w sensacji i kryminałach i wyświetlił mi się tytuł na netflix to The Invisible Guest/hiszpański tytuł to Contratiempo.
Myślicie sobie hymm...hiszpański film? co ja ostatnio hiszpańskiego oglądałam/łem? Hymm... Rec,Dzikie historie(argentyńsko-hiszpanski:)),Sierociniec,Veronica... coś tam pewnie jeszcze by się znalazło.



Jednak ten film dla fanów zagadek kryminalnych jest fenomenalną gradką! 
Opis fabuły na stronie mówi tylko tyle że:



,,Po przebudzeniu się w pokoju hotelowym obok martwej kochanki, młody biznesmen zatrudnia wybitną adwokat, aby ustalić, do czego tak naprawdę doszło.''


Ten krótki opis nic mi nie powiedział , później zobaczyłam że to hiszpański film z napisami . Zawahałam się.Czasem tak mam że niektóre języki po prostu mnie rozpraszają i dłuższa chwile zajmuje mi przyzwyczajenie się do tego.
Ciesze się jednak ze zdecydowałam się na ten film, bo ani język ani napisy w pewnym momencie zupełnie mi już nie przeszkadzały. Przestałam to zauważać. Wciągnęłam się w fabułę na maksa, opis dreszczowiec pasuje tu bardzo. 



Świetna intryga, z każda minuta oglądania byłam coraz bardziej przekonana że ten film to absolutny strzał w dziesiątkę! O to chodzi w kryminałach , zagadka która przenika widza, z nawarstwionych wątków, sprzeczności, faktów, nagle składa się w klarowną opowieść , a zakończenie wbija mocno w kanapę:)



Choć pewne rzeczy są przynajmniej jak dla mnie pokazane w sposób który wytrawny widz, wyłapie bardzo szybko. To i tak jest tak dobry film, że aż dziwę się ze nie jest bardziej popularny! Będę go polecać każdemu.
Aktorzy spisali się na medal , dla mnie zupełnie nie znani, w Hiszpanii mega gwiazdy, ale to jest plusem tego filmu. Skupiłam się na bohaterach na historii,nie patrzyłam przez pryzmat znanej mi buzi.


Świetny montaż i scenariusz. Oriol Paulo muszę zapamiętać nazwisko reżysera i obejrzeć inne jego filmy. Ani sekundy człowiek się nudzi, wierzcie film cały czas jest dynamiczny,zmienny i odkrywa się po kawałku. Wciąga. Nie ma czas na nudę, przerwę czy wyjście na szybkie siku:D:D
Nie zdradzę fabuły , to było by nie w porządku dla całego filmu. Napewno nie zmarnujesz tych 100 minut!
I na koniec zagadka,często cytowana apropo tego filmu:
"W pustej stodole znaleziono mężczyznę, który powiesił się na belce głównej. Lina, na której wisi, ma 3 metry, a odległość jego stóp od ziemi to 30 centymetrów. Najbliższa ściana oddalona jest o 6 metrów. Mężczyzna nie mógł się wspiąć ani dosięgnąć belki, a jednak zdołał się powiesić. W jaki sposób?"

Ja się dowiedziałam. I absolutnie to nie dotyczy żadnego ważnego wątku. jednak w ciekawy sposób prezentuje z jakim typem zagadki możesz mieć doczynienia:) Zaintrygowana/ny?
To dobrze:)




Jak zwykle wieczór z Netflix był udany:)
Moje poprzednie propozycje co do Netfilxa znajdują się w podsumowaniu tuklik



Jeśli lubisz Bullet Journal zapraszam cie tez na moje rozdanie! klik tu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger