sierpnia 24, 2018

Netflix. Co oglądam? Co polecam?

Kolejna z serii co oglądam i co polecam na Netfilx ,dziś trochę gangstersko.:) i baardzo króciutko!




Narcos.




Do tego serialu mój Ł. mnie namawiał żebyśmy wspólnie pooglądali już dawno , ale jakoś tak nie byłam zdecydowana, szczególnie ze to zazwyczaj faceci, kumple- wychwalali ten serial pod nieboskłon:)

Ale w końcu w wakacje podczas urlop, z nudów kompletnych, odpaliłam Narcos... i pomyślałam wow, to jest wszystko prawda? -czasami dobra historia wystarczy.

Pomijam że większość tych odcinków oglądam z rozdziawionym dziobem, autentyczna historia , popieprzona jak jej bohater Pablo Escobar. Z drugiej strony fantastyczna, wciągająca, trzymająca w napięciu. Jest tam wszystko! Przemoc, śmierć, sex, brutalność, morderstwa, zamachy, ale też miłość, przyjaźń, podziw,rodzina,romans. 

Narcos to Pablo Escobar. Baron narkotykowy wszechczasów. Wszystko dzieje się tez w bardzo ciekawych latach 80 a cala historia jest pokazana od strony dwóch agentów CIA próbujących złapać i aresztować Escobara.Podoba mi się też to że serial jest przeplatany w mistrzowski sposób autentycznymi zdjęciami i filmikami. Super sprawa! Sprawia to trochę wrażenie jakbyśmy oglądali dokument, bardzo taki zabieg mi się podoba.

Teraz taka naprawdę żałuje ze dopiero teraz go oglądam.Wszystkie zachwyty nad ta produkcją są prawdziwe, naprawdę polecam. Mocne kino zdecydowanie dla starszych widzów!


Polecam! 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger