czerwca 16, 2019

Truskawkowa czy różana? pełnia księżyca, 17 czerwca i świat na chwile będzie magiczny⚪🍓🌹

Już w poniedziałek 17 czerwca będziemy mieć na  niebie pełnię księżyca, wyjątkową, bo truskawkową:)

Czas pełni truskawkowej , pełnia, pełnia w strzelcu, astrologia, fazy księżyca, cykl księżyca, wróżka, magia, magiczne rytuały,

Ostatnia wiosenna pełnia jest nazywana truskawkową bynajmniej nie przez kolor, a przez okres w jakim występuje. A jest nim okres zbioru owoców- truskawek:) Nazwa pochodzi z Ameryki Północnej, w europie nosiła nazwę Różanej lub Księżyca Miodowego.

Poniedziałkowa pełnia będzie otwarciem na letnie miesiące ( tak upał już nam o tym przypomniał i dał się na we znaki) i rozpocznie się o 10:31 i będzie w znaku Strzelca, by później o 18:13,przejść w znak Koziorożca.





Czas pełni będzie jak powiew świeżego powietrza, poczujemy mocno siłę Strzelca w tych dniach, nowe pomysły, chęć do większych i odważniejszych ruchów, chęć próbowania nowych rzeczy, pójścia w nowym kierunku, doświadczenia nowych emocji i zdarzeń.

Energia początku jaką poczujemy powinniśmy mocno przekuwać na działania, pielęgnować ja w sobie i otwierać się na podsuwane nam szansę. Dbajmy o o ty by ciągle się motywować, by raz złapanego bakcyla nie stracić prze lenistwo czy przeszkody.

Miej oczy i uszy szeroko otwarte gwiazdy lub jak wolisz los, będzie Ci podsuwał znaki w postaci napotkanych ludzi, książek, artykułów,  programów, słów itd. Jeśli coś Cię przyciągnie poczujesz inspiracje pójdź za tym , każde nowe odkrycie może Cie doprowadzić do ogromnych zmian w życiu!




Cytując Moonset:
,,Strzelec to znak poszukiwania naszej własnej prawdy, czasem z pomocą nauczycieli i mistrzów, czasem całkiem niezależnie od nich. Zawsze w tych poszukiwaniach podstawą jest absolutna szczerość z samym sobą i ze światem i bycie prawdziwym.Czas pełni to czas wypowiadania marzeń i celebracji tego co jest tu i teraz. Pamiętaj więc o tym, że marzenia wzmacnia właśnie dobra energia, radość z tego co jest, a złość na aktualną rzeczywistość zazwyczaj działa tylko osłabiająco i frustrująco. Strzelec uczy nas odnajdowania nowego i „egzotycznego” wokół nas, zachęca nas do podróży mentalnych, do rozważań filozoficznych, do spotkań z cudzoziemcami i osobami reprezentującymi odmienny punkt widzenia. Pełnia w Strzelcu daje więc możliwość znalezienia inspiracji i świeżych pomysłów.''


Co można robić w pełnie - rytuały pisałam w tym tekście klik , jak również tu klik oraz też tutaj klik- zachęcam do przeczytania:) 

A jak najprościej przywitać ta pełnie?
To proste – połącz się z energią luny dzięki uzdrawiającej medytacji lub praktyki jogi z intencją dobrego czasu po pełni księżyca. Przygotuj się na otwarcie swojej duszy i ciała na piękną porę roku jaką jest lato. 
Pełnia ta otwiera kolejne drzwi, do natury, która ma szansę wydać swoje plony, zakwitnąć i wyrosnąć najpiękniej.

Do następnego!

Napewno do tego czasu uwierzysz  że moje proste kroki w piękny sposób zmienia twoje życie bez stresu :)



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii, będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)


7 komentarzy:

  1. Czyli to dzisiaj. Nawet nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że ten czas ma jakąś nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego koloru księżyca nie widziałam jeszcze nigdy w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły świetnie, zwłaszcza tej truskawkowy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieświadomie uległam temu wpływowi, dzięki Twojemu artykułowi wiem dlaczego :-)

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger