stycznia 13, 2020

Mocy przybywaj! #1 Banalne sposoby jak poprawić jakość swojego życia! czyli moc motywacji na początek tygodnia!

Motywacja i moc zmian, to jest to co lubię ale dziś bez zbędnego patosu. Proste pomysły zawsze bywają najlepsze. Zainspiruj się poniższymi 10 punktami aby zmienić jakość swojego życia! zobaczyłam je na ścianie u koleżanki - są proste i łatwe w obsłudze!

Mocy przybywaj!



Lecimy z tematem!

1. Nie żyj przeszłością.

2. Ćwicz regularnie.

3.Czytaj każdego dnia.

4. Określaj sobie cele i je realizuj.

5. Znajdź sobie hobby.

6.Ucz się nowego języka.

7.Pozbądź się złych nawyków.

8. Przestań oglądać telewizję.

9.Unikaj negatywnych ludzi.

10. Poznaj i buduj swoje mocne strony, a  poprawiaj swoje słabości.


Na koniec mój jeden z ulubionych cytatów:

„Nigdy nie pozwól, aby Ci ktoś wmówił, że nie możesz czegoś zrobić. Jeśli masz marzenie, musisz je chronić. Ludzie nie potrafią sami czegoś zrobić, więc mówią, że Ty też nie możesz. Jeśli czegoś chcesz to zdobądź to. Kropka.” 
W pogoni za szczęściem

Ps. Tak ten artykuł sponsoruje He-man i jego moc posępnego czerepu! (bo trochę luzu być musi)

Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i zaobserwowania  Instagrama @kosmoriviera jestem tam codziennie i na bieżąco daje znać o magiczny i nie tylko sprawach:) , będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)

Ściskam i dziękuje:)

Renia

27 komentarzy:

  1. Nie mam telewizji od ponad dwóch lat i to był najlepszy wybór :) zrezygnowałam też ze znajomości, które nie dawały mi szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna postawa! ja tv nadal mam za bardzo lubie dobre seriale i filmy, ale pozniej kto wie:)

      Usuń
  2. Fajne porady, stosuję od dawna, a tv sprzedałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:), a dobra decyzja ,mi poki co mój partner nie da sprzedać tv:D

      Usuń
  3. Super wpis, jak zwykle. Wiele z tych rzeczy robię codziennie, inaczej bym już oszalała. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) ja tez staram sie wszytskie punkty wprowadzac na codzięn w plan dnia:)

      Usuń
  4. Posiadanie swojej pasji jest niezwykle istotne. Ja również nie oglądam telewizji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja bym napisłą zę najwazniejsze, bez niej zycie nie ma smaku!

      Usuń
  5. Garstka porad, które na pewno wcielę w życie- moje postanowienie noworoczne, to być pozytywnym człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby sie udało, bo wiem z doswiadczenia ze czasem trudno moze być ale warto:)

      Usuń
  6. Haha! Czasami myślę o tej bajce. Fajny post.
    Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny cytat! Marzeń zawsze warto bronić :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się zainspirowałam tym postem, do napisania czegoś podobnego u siebie;motywacji ma sporo , inspiracji brak - dziękuję 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się w stu procentach z tymi punktami!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam codziennie tzw. 15 minut na naukę. I tak oto dla rozwoju oglądam filmy po ang i czytam książki:) język sam wchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też siwtny tip ogladac filmy po ang dla rozowju i nauki:)

      Usuń
  12. ps. obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w 100% Z marzeń nigdy nie można rezygnowac. Pozostałych porad też warto się trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Good tips for sure - I'd add drink more water to the list too - escpecially with the exercising!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba miec zajęcie ☺️😉

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger