lutego 04, 2020

Co lubię oglądać na youtube ? czyli moje ulubione kanały kosmetyczne na yt :) cz 1

Każdy ma swoje ulubione kanały na YT, nie znam nikogo kto choć raz nie szukała by tam recenzji, przepisu, podcastu lub vloga:)




Dziś moi ulubieńcy z tego serwisu w odsłonie kosmetycznej:)

Nie przedłużając!

✨✔

Od lat jestem fanką Aliny Rose, zarówno blog jak jej kanał na yt to mnóstwo inspiracji i recenzji. Ponadto jest ona ogromną fanką naturalnej pielęgnacji , tak jak ja:)




✨✔

Bardzo lubię też zaglądać do Azjatycki Cukier! Basia chyba jako pierwsza zaraziła dziewczyny w Polsce azjatycka pielęgnacją, w zeszłym roku wypuściła swój pierwszy kosmetyk!




✨✔  


Nieesia25 - nie mogę o niej nie wspomnieć! To od niej zaczęłam oglądać cokolwiek na YT , Agnieszka to już klasyk, nie? Choć jak to życie jej kanał się rozwinął w bardzo rodzinna stronę i temat,ale to wiadomo spoko, to i tak te kosmetyczne filmiki oglądam nadal:)





✨✔

Kacper Beauty Vlog, czyli mnóstwo kontrowersji , sporo szumu, dziwne afery.... ale i tak lubię oglądać jego filmiki, poznałam dzięki niemu mnóstwo kosmetyków, na mnie zrobił wrażenie,bawił dziwny styl, lubię słuchać jak opowiada o składach, ma mnóstwo przeciwników, ale w sumie nie wiem co dalej o tym myśleć:):P







✨✔
Loveandgreatshoes -  Każdy je już chyba zna, ja nie oglądam wszystkich filmików Kasi i Justyny ,ale te kosmetyczne zawsze:)





✨✔

KlaudiaCukierPuder , dość niedawno odkryłam jej filmiki, świetna jakość, wiedza i dużo naturalnych produktów!





✨✔

Powiem Wam że bardzo lubię też kanał Urodomaniaczki by Hebe , same rarytasy, filmiki znanych yutuberek, we współpracy z drogerią hebe, które gadają o najlepszych kosmetykach:)? skondensowana wiedza na maxa!
Czad!



Dzięki temu odkryłam dziewczyny z kanału Marka, ale czy będą moimi ulubieńcami yt, nie wiem jeszcze:)

✨✔

Magdalena Lach:) Uwielbiam, wyróżnia się na tle innych yutuberek, uwielbia azjatyckie klimaty w pielęgnacji wiec total love:)





✨✔

Kosmotelogia Naturalnie, bardzo lubię, najpierw był blog później yt. Zdecydowanie wole filmiki:)
Mnóstwo naturalnej pielęgnacji:)




✨✔

Nie mogłam też pominąć Czarszka ! - naturalna pielęgnacja, mnóstwo recenzji , ufam jej rekomendacjom  w ciemno!





Na dziś to tyle, to są kanały które oglądam regularnie, nie ma tu typowo makijażowych tak jak lubiłam to kiedyś,preferencje mi sie bardzo zmieniły:), a co Ty oglądasz, może mi napiszesz kanały o których jeszcze nie słyszałam?

Dużo pozytywnej energii przesyłam!❤✨

Dobrego dnia ❤


Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i zaobserwowania  Instagrama @kosmoriviera jestem tam codziennie i na bieżąco daje znać o magiczny i nie tylko sprawach:) , będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)


Ściskam i dziękuje:)

Renia

24 komentarze:

  1. Alina Rose ma świetne posty też na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ja w ogóle nie znam tych kanałów. Chętnie jednak na nie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Kacpra .... nie wiem czy aż tak się zna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kacper widze wzbudza emocje,a wystarczy tylko o nim wspomnieć:)

      Usuń
  4. Dwa pierwsze kanały kiedyś oglądałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię słuchać Klaudię, Kacper do mnie jakoś nie przemawia swoją wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Klaudie miło sie slucha, a kacpra sie albo lubi albo nienawiddzi wiem:D:D:D

      Usuń
  6. Większości z tych kanałów niestety nie znam, ale czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kacper Beauty vlog tak zna się na składach, że podaje je niepełne, manipuluje nimi, myli składniki... polecam poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ze wzbudza kontrowersje ale nie chce mi sie jak nastolataka latac za aferemi jak nastolataka:D:P obiło mi sie o uszy sporo ale i tak pokazuje mnsówtwo fajnych kosmetyków:D

      Usuń
  8. Klaudia Cukier-Puder;Uwielbiam jej kanał 😍
    Mogę jeszcze polecić Ci Maxineczke i Klatex 🙂
    Z resztą kanałów, polecanych przez Ciebie chętnie się zapoznam 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maxineczke znam ale dawno w suumie do niej nie zagladałam:)

      Usuń
  9. Ja nie znam ani jednej osoby. Oglądam też porady ale od zupełnie innych youtuberów. :) Tak czy siak jest ich masa i każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bloga i vloga Azjatycki Cukier, do Aliny Rose też bardzo lubię zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się tylu rekomendacji polskich youtuberów. Z kosmetykami kojarzą mi się bardziej zagraniczni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie lubię kanałów kosmetycznych, wolę blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez jakiś czas śledziłam bloga Aliny i stamtąd ją kojarzę. Agnieszkę oglądałam kiedyś na YT. O części pozostałych kanałów albo tylko słyszałam, albo obejrzałam jeden odcinek. Na YouTube lubię oglądać filmiki GlamPauli. Czasem zajrzę też do MsDoncellity, Alex Mandostyle lub OMatkoiCórko!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie znam nikogo, ale chętnie podejrzę dziewczynę, która ma przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś bardziej oglądałam youtube, teraz rzadko tam zaglądam, nic więc dziwnego, że większości tych kanałów nie znam. Ja ze swego miejsca polecam Lamakeupebella, obok Czarszki to jedyna urodowa youtuberka, z której filmami staram się być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. You tube sluzy mi ostatnio tylko do muzyki

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger