czerwca 17, 2017

Niekosmetyczna niedziela!


Witajcie :) 


Dziś niekosmetyczna niedziela - lekka łatwa i przyjemna:)
A skoro niedziela to, garść linków i ciekawostek które mnie ostatnio zainteresowały,spotkały, zadziwiły!
Zaczynam więc:

  • Bardzo często korzystam ze strony cojestgrane24.wyborcza.pl -polecam- wszystko opisane w jednym miejscu :wystawy, koncerty , teatr, kino.. każdy coś wybierze dla siebie.
  • Ostatnio uzależniłam się trochę przez przypadek od kawy z Mcdonalda - Iced frappe! pycha!:)
  • Ostatnio na nowo szukam chęci powrotu i mobilizacji do wegańskiego sposobu życia:) - polubiłam blog Motorycji, zajrzyjcie też tam koniecznie!
  • na nowo odkrywam ostanio seriale mojej młodości , dwa zupełnie odmienne Archiwum X i Sex w wielkim mieście-kapcie , kocyk , pyszny napój i TV:) przepis na wieczór idealny!

  • Zakochałam się ostatnio w torebce Parfois - kojarzy mi się z wakacjami - co myślicie? do kupienia tu

  • Inspirujące 50 rzeczy które powinnam zrobić w te wakacje - dało mi do myślenia-polecam Ten blog! 
  • Moje życie przechodzi zmiany, siedząc w necie szukam ciekawych inspirujących treści - ten tekst znów zadział inspirująco i mobilizująco!
A co wy polubiliście w tym tygodniu?

U mnie to tyle na dziś już  - zapraszam do kolejnych postów! Dobrej nocy!




3 komentarze:

  1. Też wróciłam do starych seriali czyli do Brzyduli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polubiłam wstawanie o świcie, chwilę ciszy i serial The Mindy Project ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie nie nadużywam kosmetyków, a w wakacje stosuję ich jeszcze mniej

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger