maja 21, 2019

Urodzinowy tekst! 35 rzeczy, których nauczyłam się przez 35 lat życia.

Oto nadszedł ten dzień , są moje urodziny! Zastanawiałam się jak to opisać żeby nie było totalnie nudno ani zbyt patetycznie. 
Dlatego będzie moja ulubiona forma opisu - lista. 

tekst o urodzinach , rzeczy ważne w życiu


Każde urodziny to pewne podsumowanie, wyciągniecie wniosków, chęć doświadczania i nauki czegoś nowego, plany, ale także docenienie dnia codziennego. 
Mam szczerą nadzieję , że będzie to też pewna forma inspiracji, pomysłów, zadbania o siebie.
Bo życie jest wszystkimi możliwymi przymiotnikami:piękne, trudne, wyboiste, przyjemne, niezwykłe, nudne, ciekawe i bardzo zaskakujące. Trzeba się poddać tej fali :)

Lista 35 rzeczy których nauczyłam się przez 35 lat życia. Trochę z przymrużeniem oka trochę na poważnie , tak jakie jest życie:) 
Dlatego, jeśli jesteś miłośnikiem list zapraszam do czytania!


Czego nauczyłam się więc, przez te 35 lat życia? 

1. Jedyną pewną w życiu jest to ,że nic nie jest pewne. Życie jest ,,ruchem", wszystko się zmienia przemieszcza, trzeba to zaakceptować.Wszystko mija. Złe czasy ,dobre czasy, złe chwile, dobre chwile. Życie to sinusojda. Wszystko mija, więc zawsze miej nadzieję.

2.Niektóre szanse pojawiają się w życiu tylko raz.

3.Prawdziwa miłość się zdarza,ale żeby żyć długo i szczęśliwie trzeba nad tym pracować. Dzień w dzień. Bez wytchnienia.

4.Sen jest naprawdę świetnym kosmetykiem. Warto się wysypiać, dla zdrowia i urody.To normalne też ,że im jesteś starsza tym bardziej będziesz lubić chodzić wcześnie spać:)



5.Książki, trzeba czytać. Rozwijają wyobraźnie, wzbogacają język, pozwalają przeżyć rzeczy których nigdy nie przeżyjemy. Przenieść w najbardziej niezwykłe i fantastyczne miejsca. *Mała dygresja jeśli ktoś w moim wieku chwali się że nie lubi czytać lub ostanio czytał w liceum lekturę...to hymm... ja omijam takich ludzi z daleka, Ty też to zrób....*

6.Picie wody to najlepszy sposób na nawilżoną skórę ciała.

7. Pozbywaj się z życia toksycznych ludzi,im wcześniej tym lepiej. Czy to relacje rodzinne, miłosne, przyjaźnie, znajomości. Kiedy zrozumiesz jak bardzo ludzie z Twojego otocznia są toksyczni ,musisz działać. Z biegiem czasu możesz tylko żałować, że nie zrobiłaś tego wcześniej. Jeśli miało by to oznaczać, że nagle będziesz sama jak palec, to i tak warto. Z czasem będziesz przyciągać tylko dobrych ludzi do siebie. Z tym samym flow. Warto tez pamietać że czasem bywa tak ,że pewne osoby, sytuację, prace  pojawią się w Twoim życiu tylko na chwile. Trzeba się z tym pogodzić. 

8.Rośliny w domu to podstawa, bez nich to tylko puste mury... smutna jaskinia.

9.Medytacja uspokaja oraz daje szanse wsłuchania się w swoje ciało.



10. Pisanie daje radość!

11. Słuchaj rad mądrzejszych, a także starszych od siebie, czerpanie z ich doświadczania ,pozwoli zaoszczędzić nam czasem czas i uchroni przed błędami.

12.W dzisiejszych czasach wykształcenie jest tylko punktem wyjścia, a czasem bywa wręcz zbędne. Kluczem tych czasów jest zmienność i nie przywiązywanie się do jednego zajęcia w życiu. Elastyczność to podstawa. 




13.Dobra kawa - zawsze znajdź na nią czas w ciągu dnia:)

14. Płacz. Jest to najlepszy sposób na oczyszczenie się ze złych emocji. 


15. Nie oceniaj innych zbyt szybko. Nic w życiu nie jest czarno-białe.

16.Doceń naturę, dbaj o nią i zawsze przytulaj się do drzew,jeśli masz okazję :) Bądź świadomy i rób cokolwiek dla dobra ziemi #lesswaste

17.Naucz się gotować, to trzeba umieć, po prostu.

18. Ucz się zawsze czegoś nowego, każda umiejętność może się nam przydać w najmniej oczekiwanym momencie. Ciągła nauka i rozwój jest naszym obowiązkiem.


19.Zawsze pamiętaj o urodzinach bliskich Ci ludzi.

20.Czasem warto odpuścić, jeśli nie wiesz co robić. Niech się dzieje ,niech świat się kręci. Los potrafi nam pomóc kiedy mu całkowicie zaufamy.

21. Cierpienie nie uszlachetnia, ale daje potężną siłę. Hartuje charakter. Każde najgorsze doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.  O nas samych. Wartą tą siłę przekuć na coś dobrego i życzliwego.

22.Najlepsze zakupy to te które inwestują w ludzi, miejsca, wspomnienia, w nasz rozwój i przygody.

23. Bycie introwertykiem to nic złego.:)

24. Szukanie swoje pasji i hobby to ciągły proces ponieważ wszystko się zmienia.


25. Dobry film jest tak samo dobry jak świetna książka. Pokochaj klasyki.

26. Kąpiel w wanie pełnej piany z ulubiona muzyka w tle to najlepszy relaks:) 

27. Rozwój osobisty to niekończący się proces. Zawsze warto dbać o swoje wnętrze i jego rozwój.

28. Opalanie się na heban nigdy nie jest dobrym pomysłem jeśli masz już 30 lat. Starzenia nie da się zatrzymać. A dobry krem pod oczy to obowiązek. To co dziś jest sexy brązem jutro będzie plamami starczymi na 60-letniej skórze.

29. Zdrowie masz tylko jedno. Dbaj o siebie. Zawsze rób więcej niż powinnaś.

30. Akceptuj siebie w każdym rozmiarze. Twój wygląd to tylko wygląd, może to banał ale naprawdę liczy się wnętrze. To na tym opierają się wszystkie najlepsze związki świata. 


31. Odkryj teatr, najstarsza forma ekspresji i sztuki. Cały czas mocno działa na widza. Teatr to wspaniali aktorzy, genialne sztuki i historie obejrzane żywo. 

32. Prawo przyciągania działa. To kim jesteś przyciąga więcej takiej energii do Ciebie. Dlatego zawsze warto być DOBRYM człowiekiem. Uwierz.

33. Choć na wybory, bądź odpowiedzialny za miejsce w którym żyjesz.

34. Naucz się cieszyć się chwilą i doceniaj każdy dzień. Małe rytuały, dbanie o siebie, małe przyjemności one nadają życiu sens.

35. Każdy kolejny rok życia uświadamia mi że mam tylko jedno życie, dlatego staram się tego ... nie spierdolić ;)


Dziś z ciekawością zastanawiam się jaki będzie kolejny rok życia, co się zmieni, czy za rok moja lista mocno się zmieni?



Do następnego!


Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii, będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)






12 komentarzy:

  1. Wszystkiego, co najlepsze i kolejnych życiowych mądrości Ci życzę! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wierzę w prawo przyciągania. Ono naprawdę działa. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wierze ale muszę się czeto pilnować bo łatwo stracić ta wiarę:)
      dziękuje za życzenia:)

      Usuń
  3. Wspaniały tekst i ostania bomba, świetnie podsumowuje 😃😃😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to w szoku jestem że masz 35 lat😘serio:) sto lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele z tych punktów jest jak by o mnie świetnie napisane
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger