lipca 25, 2018

Jacek Walkiewicz -jeśli interesuje Cię rozwój osobisty posłuchaj!- musisz go poznać!

Jacek Walkiewicz -jeśli interesuje Cię rozwój osobisty posłuchaj!- musisz go poznać!




Poznałam nazwisko Jacka Walkiewicza po jego już mega znanym wystąpieniu na konferencji TEDx. Na YT robi furorę. Jeśli nie wiesz o czym mówię koniecznie szybko teraz nadrób zaległości.



  Długo szukałam inspirującej osoby pochodzącej z polski która potrafiłaby mnie zmotywować, sprawić że  rozwój osobisty i moc sprawcza będzie dobrze wyłożona i w doskonały sposób przekazana innym. Poza tym naprawde robi na mnie wrażenie to że polak tak dobrze gada- prawie jak Brian Tracy (też mój ulubieniec)
Myślę że czytając książki Jacka Walkiewicza , czytając wywiady  czy oglądając wykłady ,możemy za każdym razem wynieść coś dla siebie.
Bardzo lubię go słuchać i naprawdę jak uczennica w szkole robię notatki słuchając go. Mówi wiele inspirujących rzeczy i mnie osobiście skłania do działania i zmiana w życiu. 

Skłania do refleksji , czasem bardzo trudnych ale zawsze potrzebnych.

Nie wiem czy znacie program na YouTube 20m2- Łukasza Jakubiaka. Jacek Walkiewicz był tam gościem z wielka przyjemnością wysłuchałam tego co mówi. Duża też zasługa w tym prowadzącego wywiad, zadawał ciekawe pytania. Wiele z nich pokrywało się z moimi zapytaniami. 

Też obejrzyjcie! 



Mądry facet. Nie powiecie mi że to co mówi,nie ma sensu?:) Z jego wypowiedzi , książek można wybrać wiele inspirujących myśli ,oto parę z nich:

,,Bo marzenia się realizuje, a nie czeka aż się zrealizują"

,,Zmień swoje słownictwo a zmienisz swoje życie"

,,(...) zaufanie do siebie.To jeden z największych życiowych kapitałów:ufać sobie,dam radę.
-A jak nie?
-Dam.
-A jak nie?
-Dam.
-A jak upadnę?
-To się podniosę.
-A jak się nie podniosę?
-To sobie poleżę. ''

,,Mądry wojownik wie, że to,co było dobre wczoraj,dzisiaj może już być złe,dlatego ciągle się uczy.Wie,że ucząc się , może zyskać tylko więcej. Nigdy mniej.''

Wpadnijcie na stronę jacekwalkiewicz.pl !

I zachęcam do poczytania tez jego książek, Pełna moc życia!- mistrzostwo !

A może WY macie swoich mentorów , nauczyciel w rozwoju osobistym?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger