lipca 12, 2018

Netflix. Co oglądam ? Co polecam?


Netflix. Ostatnio przeglądając czeluście tej platformy  wpadłam na ciekawy film z 2011 roku. Polski tytuł filmu z Charlize Theron to ,,Kobieta ma skraju dojrzałości.''
Obejrzałam bo chciałam się odstresować. Chciałam coś lekkiego i ciekawego. Film okazał się bardzo ciekawy,ale czy leki raczej nie. Polecam go zdecydowanie ze względu na główną rolę Charlize Theron. Oglądałam ją jak zaczarowana. Rzadko jakaś postać tak mnie wciąga.
Film opowiada o 37 letniej kobiecie, po rozwodzie,freelancerki , teoretycznie kobiety sukcesu, mieszkającej w ładnym mieszkaniu z uroczym pieskiem Dolce. Uzależniona od oglądania tv reality show, przygodnego seksu, coca-coli i alkoholu. Z marazmu wyrywa ja nagła wiadomość że byłemu chłopakowi z rodzinnego miasteczka urodziło się dziecko. Postanawia nagle odzyskać dawną miłością, dawną chwałę - jako królowa najpiękniejszych włosów i najpopularniejsza dziewczyna w szkole. W jej głowie pojawia się chęć bycia...szczęśliwą?



Tu film wciągnął mnie jeszcze bardziej ,tak naprawdę mamy niby wszystko podane na tacy , jednak postać Mavis jest świetnie zgrana. Powali odsłaniają się kolejne problemy i ukazana jest naprawdę fajnie wielowymiarowość tej postaci.  



Obsesja głównej bohaterki, na punkcie tak naprawdę szczęśliwie zakochanego żonatego byłego chłopaka , jest zdumiewająca. Jednak jak pomyślimy o tym szerzej to zdamy sobie sprawę że jej obsesja to porostu rozpaczliwa próba wyrwania z życia tego co utraciła. Dzisiejsi 30latkowie borykają się własnie  z takimi problemami . Niby dorośli a jednak dziecinni w swoim podejściu do życia, zazwyczaj samotni z depresyjnymi stanami i z rodzicami którzy nie rozumieją ich niepewności i braku celu w życiu.

Nie będę opowiadać tego filmu do końca, obejrzyj jeśli masz możliwość, film jest niezwykły, wciągający i tak dobitnie pokazuje jak boleśnie i zarazem potrzebnie trzeba przejść ponownie proces dojrzewania. Bo to w końcu wszyscy  musimy zrobić w życiu! Kolejnym plusem jest absolutnie mistrzostwo gry aktorskiej, naprawdę super się ogląda Charlize. Jest przekonująca i prawdziwa. I fajnie się ogląda to jak pomału i stopniowo pokazywana jest jej bohaterka polecam! 
Obejrzycie koniecznie:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger