maja 18, 2019

Lyn Slater -bo jej imię to moda!, a bloga się pisze też po 60tce:)

Dziś coś co mnie fascynuje i lubię zagubić się w czeluściach internetów  w poszukiwaniu inspiracji. Tym razem modowych. Przedstawiam Wam moją jedna z ulubienic, owszem starszą panią ale petardę:) 
Lyn Slater . 



Ta niezwykła modowa postać to 65 letnia Amerykana, wykładowczyni na Uniwersytecie Fordham w Nowym Jorku. Naukowiec. I blogerka ..prowadzi bloga o nazwie "Accidental Icon", czyli "przypadkowa ikona". na instagramie obserwuje ją już ponad 600tys. osób @iconaccidental



Czemu jest bohaterką tego wpisu? Rozglądałam się po Pintereście i przypadkowo wpadłam na jej zdjęcia. Zafascynowała mnie. Chwiałabym mieć takie wyczucie stylu i smaczków, oraz chciałabym wyglądać tak po 60tce:)
Rozkoszujcie się jej zdjęciami , babka niesamowicie inspiruje:)















Jak wam się podoba ? Moim zdaniem ma więcej smaku i stylu niż nie jedna 20stka:P









Do następnego!


Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii

3 komentarze:

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger