listopada 25, 2019

Nów w strzelcu już jutro! 26 listopada!

26 listopada we wtorek o godzinie 16:05 będziemy mieć nów księżyca:) a to bardzo pozytywny czas i idealny do stawiania sobie nowych celów i szukania nowych kierunków! 
Nów zawsze jest czasem kiedy stawiamy na siebie, na wewnętrzny głos, spoglądamy do własnego wnętrza. To czas odrodzenia i nowego początku ,aż  do pełni:)

nów księżyca w strzelcu, nów , strzelec, 26 listopada 2019

Nów w znaku Strzelca doda nam energii i optymizmu. Zmobilizuje nas do szybkich działań. Poczujemy, ze nie warto zwlekać i odkładać pilnych spraw, ze wszystkim mam szansę uporać się teraz właśnie. Bądźmy jednak ostrożni w sprawach finansowych.

Dlatego nie zwlekaj już dłużej i zrób coś nowego i zaskakującego, nie planuj drobiazgowo całego tygodnia, zdaj się na los i podążaj za głosem serca, a coś ciekawego cię dzisiaj spotka,a dobra energia pozwoli nam wyzwolić się z wszelkich obaw, lęków i poczucia winy, doda odwagi i pewności siebie. Warto wykorzystać te atuty by po nowiu ruszyć ostro z realizacją planów. Ktoś doceni twoją pracę, możesz nawet dostać propozycję, która zmieni bieg twojej kariery lub polepszy obecną pozycję.



Czas kiedy Księżyc przebywa w znaku Strzelca jest dla nas dobroczynny. Przynosi przypływ energii, odwagi, poprawę nastroju, chęć do podróżowania, ruchu i nowych znajomości. Będziemy bardziej elastyczni i skłonni do kompromisu oraz pełni temperamentu (w sypialniach będzie bardzo cieplutko:) ). W te dni mamy możliwość doładowania swoich wewnętrznych baterii przebywając na powietrzu lub jeśli pogoda zupełnie nie dopisze, na siłowni, basenie lub w domowym zaciszu, najlepiej w sypialni z bliską osobą.



Tutaj w tych postach macie tez informacje co można jeszcze zrobić w czasie nowiu:) zajrzyj koniecznie! 



Dużo pozytywnej mocy!

Działaj!

Do następnego!



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnij na mojego Instagrama @blondipondii , będzie mi miło jeśli będziesz dalej polecać moje treści i artykuły:)

Ściskam i dziękuje:)



2 komentarze:

  1. Czuję, że to będzie dobry czas, nastawmy swój umysł na pozytywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie trafiłam na ten post wczoraj :p

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger