grudnia 08, 2019

Idealny prezentownik dla : kawosza:) czyli 10 idealnych prezentów dla kawoholików!☕❤🎁🎅✨ #blogmas 1

Nie będzie dla nikogo kto mnie zna, żadnym zaskoczeniem że uwielbiam kawę i bardzo lubię raczyć się tym trunkiem każdego dnia:)
Im jestem starsza tym więcej z rozkoszą wręcz odnajduje nowe smaki kaw , sposoby jej parzenia oraz dostosowania do mojego nastroju odpowiednio podane mogą zrobić dzień, uczcić go albo totalnie zenergetyzować:) (jest takie słowo:))?


prezentownik dla kawosza, prezentownik dla kawoszy, gadżety do kawy , prezent kawa, prezenty 2019


A że teraz mamy czas świąteczny myślę że będzie dobrym pomysłem pokazać co można takiemu zapaleńcowi jak ja kupić w prezencie. Taki prawdziwy kawosz, taki na ,,serio serio'', doceni to na 100%.
Bo wiecie co innego kupić za miliony monet i wypić modną kawę z sieciówki , a o innego jarać się samym procesem jej parzenia, zapachem i smakiem :)

Także jeśli macie kawowych zapaleńców zapraszam na mój kawowy prezentownik .





** Kawiarka **

Kawiarka to klasyka sama w sobie. Prosta w obsłudze, przeważnie kupowana na początku kawowej drogi:) No klasyk choć bardziej dla konserwatystów! Kawiarki macie tu są rożne ceny , ja uważam ze lepiej kupić jedna ale lepsza, ale tak naprawdę sama zaczynałam od najtańszej, jednak tańsze materiały = szybsze zużycie, teraz mam taka ja uwielbiam:) koszt: można już kupić  porządną od 40-50 zł.





** French Press **

French press czyli parzenie kawy tzw na mój język w urządzeniu ,które wcześniej kojarzyło mi się tylko z herbata, czyli tzw. zaparzaczka.:P
Na jakość naparu zaparzonego we french pressie głównie wpływa rodzaj użytej kawy. 
A sam gadżet? jest to szklany zaparzacz najczęściej z metalowymi elementami, a jego sekretem jest tłok zakończony sitkiem. Odpowiada on za oddzielenie fusów od naparu. French press stał się bardzo popularnym zaparzaczem dzięki łatwej obsłudze i niskiej cenie. 
Cena urządzenia głównie zależy od materiału, z którego jest wykonane oraz jego pojemności.  Przykładowe french pressy macie tu!
Dobry french press z łatwością znajdziesz już za kilkanaście/kilkadziesiąt złotych.




** Dripper // Dripp Hario ** 

Alternatywna metoda parzenia kawy dla wszystkich którzy luba odkrywać coś nowego! Najpopularniejszy jest ten od firmy Hario ,ale oczywiście możemy kupić tańsze, poniewaz drippery są z rożnych materiałów tworzone od plastiku po ceramikę. Wszystkie działają tak samo , jednak wiadomo im mocniejszy materiał tym dłużej przetrwa- drippery macie np. tu I cena jest oczywiście zależna od materiału z jakiego jest zrobiona dlatego zaczyna się od 30 zł. 



** Areopress **

Kolejna alternatywna metoda i bardzo ciekawy gadżet dla prawdziwych kawoszów którzy uwielbia testować nowe rzeczy do tego aby wydobyć jeszcze lepszy smak kawy!

Ze strony producenta: ,, Produkt łączy w sobie zalety French Pressu, metody przelewowej oraz tradycyjnego ekspresu, dzięki czemu przygotowanie aromatycznej kawy jest niebywale proste i szybkie.



Ponadto, urządzenie pozwala na nieograniczone odkrywanie walorów smakowych kawy poprzez eksperymentowanie z czasem parzenia, temperaturą wody, czy grubością mielenia ziaren. Przy użyciu tej metody otrzymujemy jednorazowo do 250ml kawy, a cały proces zajmuje tylko kilka minut. AeroPress nie ma sobie równych w kwestii rozmiaru i wagi, więc przygotowanie naparu staje się możliwe w każdych warunkach. Dodatkowym atutem jest to, że sprzęt wykonany jest z wytrzymałego oraz łatwego w utrzymaniu tworzywa.
Obecnie AeroPress uznawany jest za jedną z najciekawszych alternatywnych metod przygotowywania kawy.  ''
Cena tego gadżetu to około 100 zł i można go kupić np TU




** Chemex **


Bardzo popularny gadżet, wręcz hipsterski i  mocno instagramowy:) jednak piękne przedmioty są moim konikiem i chemex jest po prostu piękny:) 


Chemex  trafił nawet do nowojorskiego muzeum sztuki nowoczesnej (Museum of Modern Art) i wybrany został przez Instytut Technologii w Illinois jako jeden ze 100 najlepiej zaprojektowanych produktów naszych czasów. 
Cena tego gadżetu zaczyna się od 140 zł ... i możecie je zobaczyć np TU 


** Książki o kawie **

Gwarantuje że każdy prawdziwy kawosz ucieszy się z pięknie wydanej książki o swoim ulubionym trunku:)

Może być to ta książka ,, Kawa. Instrukcja Obsługi.'' Ika Graboń

Pięknie wydana , bardzo rzeczowa dla laika jak i eksperta:)
Cena około 30 zł

Albo ta : Kawa dla zdrowia Bob Arnot 

Ogrom informacji, ciekawe informacji każdy kto pije kawę powinien zapoznać się z ta książką:)
Cena około 30 zł


** Kawa **

Taka sama kawa, ta świetnej jakości w ziarnach do samodzielnego zmielenia jest też idealnym prezentem.



Kawa niezwykle szybko traci swój aromat i smak – w kilka minut po zmieleniu. Dlatego jednym z najważniejszych elementów jest jej świeżość. W ziarnach zamykają się smaki i aromaty, które wydobywamy podczas parzenia. Dlatego dla kawoszy zawsze wybierz kawę ziarnistą - jest mnóstwo profesjonalnych sklepów online z kawami - a ceny kawa wahają się od 20 zł za 200 gram. a od kawy ziarnistej przechodzimy do kolejnego prezentu obowiązkowego dla kawosza...


** Młynek do kawy **

Młynek ręczny lub elektryczny kto co lubi, lub jaką ma fantazje:) Ceny też wahają się od sasa do lasa:) 
Choć te ręczne maja moim zdaniem większy urok:)
Ale ja miałam elektryczny i był super:)
Teraz czekam na nowy :D



** Spieniacz do mleka**

To jak sama nazwa wskazuje , spieniacz do mleka zawsze się przyda , a spieniacz z podgrzewaczem do już wogle:)


Kwoty spieniaczy są rożne te lepsze do koszt od 80 zł.  Czy jest to niezbędne?.. dla fana domowej własnoręcznie wykonanej latte to pytanie jest zbęde:D


** Kubeczki , filiżanki i kubki termiczne **

Uwielbiam raczyć się kawą w pięknej filiżance lub oryginalnym kubku. Dla samo picie kawy to po prostu ceremonia, święto i radocha:) Dla tego filiżanki i naprawdę fajne kubki to dobry pomysł.

Np taka z tego sklepu

Ceny bardzo rożne można tu spokojnie poszukać czegoś na swoja kieszeń:)

Tak samo jak porządny kubek termiczny który uratuje kawosza w zimne dni. Taki prezent też będzie strzałem w dziesiątkę!
Ja dzięki przyjaciółce polecam ten  koszt 100 zł, ale polecam, ma go bardzo długo, nic się nie wylewa i trzyma baaardzo długo ciepło!



I tak o to wyszło 10 propozycji :)

Macie bliskich którzy uwielbiaj kawę? co myślicie o tych propozycjach?

Do następnego!



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama , będzie mi miło jeśli będziesz dalej polecać moje treści i artykuły:)

Ściskam i dziękuje:)

2 komentarze:

  1. Oo, moja mama by się ucieszyła z któregokolwiek z tych prezentów, uwielbia kawę :D

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger