stycznia 27, 2020

Aloesove love - serum do twarzy ! Nie zbrzydniesz dziewczyno!


No nie zbrzydniesz napewno:) ba! może nawet wypiękniejesz? 

Dziś będzie kosmetycznie. Mam szczerą nadzieję że będzie więcej takich recenzji ponieważ pamiętam doskonale jak prowadziłam swojego pierwszego bloga o kosmetykach... byłam o dobre 12 lat młodsza .... To były czasy!... wpadłam w okrutny kosmetykoholizm.....😋


Dziś po latach myślę o tym z  dziwnym sentymentem i trochę z politowaniem. Nauczyłam się inaczej do tego podchodzić. A może im człowiek starszy tym mądrzejszy :D:D:D kosmetyki lubię nadal ale wybieram baaaardzo dokładnie to co nakładam na swoją facjatę:)

Jak to mówią balans i równowaga jest ważna we wszystkim🧘🏻‍♀️

Nie przedłużając lecimy z tematem:D

_______________*_*_*____________________




Aloesove serum do twarzy z aloesem 30 ml

Aloesove serum do twarzy z aloesem 30 ml, serum do twarzy, serum, wieloetapowa pielęgnacja, koreańska pielęgnacja,

Co wiemy od producenta?:
Lekkie, szybko wchłanialne serum przeznaczone do intensywnej pielęgnacji każdego typu cery. Zawiera skoncentrowany kompleks wyciągów roślinnych (organiczny ekstrakt z aloesu oraz ekstrakt z miłorzębu japońskiego), który wraz z kwasem hialuronowym, alantoiną i proteinami owsaodpowiadają za silnie nawilżenie i regenerację skóry wrażliwej, odwodnionej, wymagającej odżywienia i odnowy. Kompleks naturalnych olejków eterycznych wspomaga normalizację pracy gruczołów łojowych i działa łagodząco. Systematyczne stosowanie serum pozwala cieszyć się gładką, promienną i jędrną skórą.

Skład:

Woda, Gliceryna, Propanediol, Panthenol, Ekstrakt z aloesu, Ekstrakt z liści miłorzębu japońskiego, Alginian sodu, Hydroksyetyloceluloza, Hialuronian sodu, Alantoina, Proteiny owsa, Kwas fitowy, Olejek pomarańczowy, Olejek miętowy, Olejek jałowcowy, Olejek lawendowy, Olejek bergamotkowy, Alkohol benzylowy, Kwas dehydrooctowy, Limonen, Linalol.

Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce z pipetką, ma konsystencję białego gęstego,  lepkiego ,żelowego ,,glutka" , przez co dobrze się dozuje, nie przecieka przez palce. 
Zapach bardzo przyjemny, lekko ziołowy- dodatek naturalnych olejków eterycznych- lawendowego, jałowcowego, pomarańczowego, miętowego i bergamotkowego. Zapach nie jest drażniący i bardzo szybko się ulatnia. dla mnie pachnie pięknie! Serio!


Wchłania się bardzo szybko, nie zapycha skóry, nawilża na długi czas. Testowałam to serum kiedy moja skora z mieszanej zamieniała się w wybitnie tłustą i nadal było ok. 
Serum dozuje 2-3 krople po toniku/esencji na lekko jeszcze wilgotną twarz i wtedy super efekt jest spotęgowany na maxa! A lepka warstwa wchłania się w tri miga:) i skora mięciuchna:)

Absolutnie się nadaje do cer mieszanych, tłustych , trądzikowych. Koi je i pomaga uspokoić.  Mimo ze ma glicerynę w składzie. Mi nie robi nic złego. Przeciwnie. W mojej wieloetapowej pielęgnacji na której ma hopla ostanio :D, sprawdza się idealnie! 

Po serum zawsze nakładam krem, ponieważ zawsze trzeba ,,zamknąć'' ta pielęgnacje kremem aby efekty nie wyparowały. To na pewno wiecie jeśli choć raz byliście na jakimś bardziej profesjonalnym zabiegu kosmetycznym na twarz w salonie. 

A jak nie to ja Wam to mówię:)

Serum jest świetne bo:
* nawilża 
*łagodzi zaczerwienienia
*nawadnia
*goi ranki i rany 
*wygładza
*napina
*koi skórę
*NIE zatyka porów 
*jest dzień/noc
*nadaje się pod makijaż, nie roluje
*skora sie cieszy bo kocha aloes
*ma krótki dobry skład
*jest wydajne


Podsumowując i oceniając na koniec ja daje 10/10. Produkt okazał się ogromnym pozytywnym zaskoczeniem. Świetnie koi moja skórę która ma ostanio więcej gorszych dni, serum stosuje codziennie na dzień raz dziennie przeważnie na dzień,chyba że robię coś mocno złuszczajacego wieczorem to i na noc korzystam,aby nawilżyć.
No polecam!

A Wy znacie to serum?:)

Dobrego dnia ❤


Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i zaobserwowania  Instagrama @kosmoriviera jestem tam codziennie i na bieżąco daje znać o magiczny i nie tylko sprawach:) , będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)

Ściskam i dziękuje:)


Renia


21 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze takiego serum. Chętnie bym wypróbowała ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada na fajny produkt. Chętnie go wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum nie znam, ale z tej marki miałam płyn micelarny i żel do mycia twarzy, niestety nie powaliły mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego o samej marce słyszałam, także chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że warto się rozejrzeć za tym serum, ja tej marki jeszcze nie poznałam. Mam chyba ich żel aloesowy w szufladzie, ale czeka jak skończę obecną tubkę żelu innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam, z tej firmy kojarze produkty ale sama nie skusilam sie jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładną ma etykietkę 😍
    Nie znam tego serum ,ale aloes w kosmetykach baaaardzo lubię 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. The serum looks more advance and the bottle is so cute.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam go nigdy, ale naprawdę jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji jeszcze go poznać, ale jak nie zapycha to kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego serum ale bardzo lubię produkty z Alo

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam i byłam zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, ja bardzo lubię naturalne kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej marce i serum same dobre rzeczy więc chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam produkty zawierające aloes <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się być bardzo ciekawym produktem. Nie słyszałam o nim, ale chętnie bym użyła.
    Instagram dodany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę sprawdzić koneicznie, bo uwielbiam aloes w każdej formie i na wsyztsko! włosy ciało, wszędzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty tej firmy. Po raz pierwszy testowałam je kiedy były dodane bodajże do Zwierciadło i od tego czasu z nich korzystam. Tego serum jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest to moja ulubiona seria ale za to bardzo cenię sobie kosmetyki z serii Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Próbowałam już z tej marki jakiś żel po opalaniu chyba. Całkiem przyjemny :). A dzisiaj akurat też coś po raz pierwszy z aloesem - szampon Fructisa. Dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger