czerwca 04, 2017

Czas start !


4 marca 2017  rok - startuje! Witajcie na moim blogu- mam na imię Renata. 
Jestem kreatywna osobą i tak naprawdę wiele rzeczy mnie interesuje. 
Blog BlondiPondi powstał z chęci podzielenia się pozytywnym podejściem do życia.

Podejściem które pokazuję przez pryzmat swoich zainteresowań , które na tym blogu są czterema głównymi tematami:

1.Rozwój osobisty -temat który nigdy się nie kończy,w który wkładam dużo wysiłku ,aby być codziennie coraz lepsza wersją  samej siebie
2.Ezoteryka w pełnym spektrum ,holistyczne podejście do zdrowia i życia!

3.Kreatywność w wielu odcieniach!

4.Uroda ,kobiece dbanie o ciało, duszę, umysł!

Zaglądajcie koniecznie będzie mi miło a Wam mam nadzieje również.:D


Do następnego!
Napewno do tego czasu uwierzysz  że moje proste kroki w piękny sposób zmienia twoje życie bez stresu :)



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger