czerwca 04, 2017

Maska Kiełki pszenicy i Kakao do włosów wysokoporowatych Anwen

Maskę Kiełki pszenicy i kakao Anwen do włosów wysokoporowatych kupiłam sobie z ciekawości i trafiłam w idealny moment , akurat zmieniłam kolor włosów z czarnych na jasny brąz. Popełniłam najgorszych grzech włosomaniaczki rozjaśnianie . Ale taki był plan. Chciałam zejść z czerni i postanowiłam to zrobić u fryzjera raz a dobrze. I z tym na raz na pewno się udało ale czy dobrze ?



  źródło zdj.http://sklepanwen.pl/




Moje włosy zawsze były suche ale po rozjaśninaiu były ekstremalnie przesuszone i zniszczyły mi się mocno końce. To wszystko było do przewidzenia. I jak pisałam na początku musiałam coś kupić no i wpadłam w amok kupowania masek do włosów ,olejków, szamponów itp. I jedną z masek była właśnie ta od Anwen . Byłam jej bardzo ciekawa w końcu maska od mega popularnej włosowej blogerki to powinien być HIT.

I jest. 



Jest idealna do moich mocno zniszczonych włosów. Stosuje ją po każdym myciu głowy i za każdym razem jestem oczarowana przepięknym zapachem.Świetnie radzi sobie z moim puchem na głowie. Maska jest bardzo gęsta wystarczy mała jej ilość na mojego krótkiego boba na głowie. Włosy natychmiastowo się wygładzają. Są odżywione.  A teeeennnn zapach utrzymuje się bardzo długo na głowie.

Czytałam parę opinii o tych maskach i z jednym się na pewno nie zgodzę :P- mi szata graficzna średnio się podoba. Może mam uraz do kwiatuszkowatych grafik. Wygląd jednak sam w sobie jest mało istotny kiedy produkt tak dobrze działa na moje sianko:D


Skład:INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Behentrimonium Chloride, Honey, Glycerin, Lanolin, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Panthenol, Silicone Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Coumarin, Limonene, Linalool, Ciannamyl Alcohol.

Skład maski jak widać też jak najbardziej ok. Olej z kiełków pszenicy i kakao, miód, gliceryna , lanolina  i pentanol. Same nawilżacze. 

Cena jednak nie powala , 39 zł + koszty przesyłki , płacenie 50 zł za mazidło do włosów nie dla każdego będzie łatwe i przyjemne. 

Plusy :
  • zapach przepiękny
  • dobry skład
  • odrazu widać wizualny efekt na włosach  
  • świetnie nawilża 
  • idealna do rozjaśnianych włosów
Minusy :
  • cena
  • grafika 
  • można przesadzić z maska i uzyskać uroczego przychlasta 

Na dziś to tyle .

Dziękuje za uwagę.


Do następnego!
Napewno do tego czasu uwierzysz  że moje proste kroki w piękny sposób zmienia twoje życie bez stresu :)



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger