czerwca 07, 2017

Szczotkowanie ciała na sucho . Jaką szczotkę wybrać? I jak to robić?


    Szczotkowania ciała na sucho.Temat już przewijał się wiele razy w necie , na blogach , w prasie, tv itp. itd. Jednak dla mnie to kompletna nowość mimo że mam już swoje trzy dychy na karku odkryłam ten patent dopiero niedawno. ;)



szczotkowania ciała na sucho, szczotki z włosia,


     Szczotkować zaczęłam się niedawno, a to za sprawą tego, że moje ciało obecnie jest daaaalekie od ideału i mam spory cellulit. Nieprzyjemne zaczęło być też dla mnie to że moja skóra mimo używania pierdyliona mazideł bywała w niektórych częściach mocno sucha, szorstka i łuszcząca. Postanowiłam dlatego coś z tym zrobić. Przypomniałam sobie o tym szczotkowaniu jakoś tak po prostu, gdzieś tam coś tam czytałam coś słyszałam.  Coś dzwoniło ale nie wiedziałam gdzie. Oczywiście wystarczył szybki przegląd ,,internetu '' i postanowiłam spróbować tego n sobie. 

     Dziś mogę powiedzieć, że już po dwóch tygodniach regularnego stosowania moja skóra ma się dużo lepiej.

A więc - Jaka szczotka? I jak to robić?






    Swoją pierwszą szczotkę miałam z Tesco chyba. Drugą kupiłam dziś w Rossmannie na kijku z wypustkami(koszt 10,99).
Pierwszą wywaliłam bo długo ją miałam, używałam wcześniej tylko do mycia pleców. Wiec jak ją zaczęłam intensywnie używać a w zasadzie trzeć całe ciało to szybko zaczęła tracić włosie i poleciała do kosza:P Generalnie tutaj nie ma co przesadzać i wystarczy kupić zwykła szczotkę z włosia w ulubionej drogerii czy innym dostępnym sklepie. I droga i tania będą działać dokładnie tak samo.

A jak to robić?

Ja masuję skórę na sucho z rana zaczynając od dołu czyli od stóp i pionowymi ruchami kieruje się ku górze. Jedynie na brzuchu robię okrężne ruchy. Generalnie zasada jest taka aby masować ciało w stronę serca.
Ważna jest też kolejność:
  1. Prawa noga, prawa ręka, prawy pośladek
  2. Lewa noga,lewa ręka,lewy pośaldek
  3. Plecy
  4. Brzuch
  5. Po bokach.
Takie szczotkowanie powinno trwać minimum 5 minut.



Później idę pod prysznic i po prysznicu zarzucam na ciało jakiś balsamik lub olejek (w zależności co będę danego dnia robić).

Zalety szczotkowania na sucho:
  • Poprawienie nastroju - uwierzcie takie szczotkowanie vel masowanie doskonale rozluźnia mięśnie i odpręża .
  • Ujędrnia skórę, pomaga w widoczny sposób w rozbijaniu tkanki tłuszczowej pod skórą czyli cellulit jest mniej widoczny.
  • Pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu, dzięki pobudzeniu naszego krążenia,nasz układ limfatyczny lepiej pozbywa się toksyn.
  • Nasza skóra ma lepszy koloryt , odblokowują się pory i nie wrastają tak włoski po depilacji.
Na chwile obecną ma taki plan aby praktykować szczotkowanie codziennie lub co dwa dni do końca życia :D

A Ty?

Polecam!

Do następnego!
Napewno do tego czasu uwierzysz  że moje proste kroki w piękny sposób zmienia twoje życie bez stresu :)



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger