stycznia 02, 2018

Wishlista do Bullet Journal


Bullet Journal narazie jest w moich myślach non stop. Wpadłam z nim jak śliwka w kompot. Bardzo mnie relaksuje rysowanie, planowanie i zabawy w wyzwania czy robienie list. Jedyne o czym chce pamiętać żeby tą twórcza energie wprowadzić też w moje życie , a nie tylko na papier:)

Zaczęłam szaleć w swoim dzienniku nieźle, jest początek roku a ja już zużyłam na chwilę obecna 40 kartek...to chyba sporo? jak na dwa dni nowego roku:)
Dlatego zaczęłam patrzeć na nowy notes i taki sposobem powstała moja wishlista dot. mojego szaleństwa z bujo. 
Zakupy kto tego nie lubi?:)


WISHLISTA


  • Książka Twój Rok z Bullet Bookiem -bardzo mnie ciekawi i bardzo chce mieć ja w swoim posiadaniu:)
  • Notes Moleskine chyba duży ulubieniec wielu fanów bujo-jedyny minus cena..

  • Podobają mi się też duże zeszyty w kropki Narcissus.
  • Różne Washi Tape - czyli samoprzylepne kolorowe taśmy dekoracyjne.

  • śmieszne spinacze i naklejki :)
  • Imponuja mi bardzo pięknie napisane słowa w notesach ,wiec chętnie bym podciągnęła swoje umiejętności w tym zakresie:) Kaligrafia chętnie się jej poduczę:)
Tak wygląda moja lista na chwile obecną , pewnie będzie się zmieniać:) na dziś to tyle :)

pozdrawiam Was


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger