stycznia 03, 2018

Słowa na 2018 rok.


 Nowy rok 2108 mam nadzieję że upłynie mi po 5 głównymi hasłami INWENCJA, ORGANIZACJA, PORZĄDEK, ODWAGA, NOWOŚCI, MIŁOŚĆ.
Każde to hasło wymyśliłam świadomie i naprawdę wierze w ich siłę i moc sprawczą.

Jak to wszystko wytłumaczyć? Po kolei . 




Inwencja. Jak dla mnie mocno to się łączy z kreatywnością, ale kreatywna to ja już jestem.:) W tym roku chciałabym być bardziej pomysłowa i wykrzesać z siebie więcej inwencji twórczej w wielu obszarach mojego życia.Chce cieszyć się życiem, chce tworzyć ,,kolor" w moim życiu.Biorąc dosłownie to słowo , chce więcej artystycznych doznań .



Organizacja. Oj to będzie wyzwanie jak zresztą następne słowo. Uczę się organizacji, jest mi to potrzebne do lepszego funkcjonowania. Organizacja życia zawodowego, prywatnego i czasu wolnego. Robię to aby przede wszystkim mieć na wszystko czas oraz go bezzasadnie nie  trwonić.



Porządek. Staram się w tym temacie bardzo już od grudnia. Mam nieprawdopodobna wręcz umiejętność robienia bajzlu w ciągu kilku minut. Jestem już dorosłą babką i nadszedł taki moment że naprawdę bałagan zaczął mi mocno przeszkadzać. Mam też spory nadmiar rzeczy które sukcesywnie staram się sortować i wyrzucać. Zauważyłam też, co dla niektórych nie jest to pewnie nowością, ale zdecydowanie lepiej mi się żyje i myśli w uporządkowanej przestrzeni. Musze o to dbać. Bo wytrzewienie ze mnie tego bałaganiarza zawsze było trudne.



Odwaga.Tak po prostu chce być odważna.W relacjach z ludźmi , w pracy, w domu, w sklepie, w podróżowaniu,w spinaniu się po drabinie zwanej życiem:) Czasami mi tego brakuje. Chodzi mi oczywiście o dobry sens tego wyrazu. Chcę bardziej walczyć o ważne dla mnie sprawy i nie mogę się bać realizacji marzeń, celów i nowych wyzwań.



Nowości. Tu sprawa jest prosta. Próbować nowego. Dużo nowego. Nowe smakołyki, nowa dieta, nowy język , nowa ja :) Próbować i doświadczać nowości. Tak tego chce!



Miłość.Kochaj ludzi ale nie daj się wykorzystywać. Tak często mi ktoś kiedyś powtarzał.

W słowie miłość bardziej mam na myśli ludzi. Kochaj bliźniego. ja muszę się nauczyć nie przejmować się opiniami innych, odpuścić znajomości z ludźmi którzy nic nie wnoszą a bardziej zabierają mi cenna energię. Musze też przestać się przejmować starymi znajomościami które naturalna koleją rzeczy się umarły. Mam w sobie coś takiego że myślę odrazu że powinnam ratować taka relacje, ,,przyjaźnie"... ale po co ? skoro druga strona ma to konkretnie gdzieś. 
Musze zrobić miejsce na nowe wartościowe znajomości i kochać tych którzy kochają mnie. I są. Tu ,teraz. Moja dobroć często była wykorzystywana , nadal chce być dobra ale nie dam się już robić w banbuko :) 
Miłość jest ważna dla mnie, mój związek jest bardzo ważny, chce być lepsza dla mojej drugiej połowy. Mówić częściej słowo kocham Cię , nie tylko do mojego mężczyzny ale do rodziny, przyjaciół i .. zwierząt. W końcu na miłości opiera się całe nasze życie:) od kochania się zaczyna i kończy :)

Trzymam mocno kciuki za siebie i za każdą osobę która będzie przez kolejne 12 miesięcy starać się wytrwać w swoich postanowieniach...do dzieła!

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Och, u Ciebie już 2108! :D Ja też mocno trzymam za nas wszystkie kciuki! Z Twoich punktów przede wszystkim pokuszę się o trzeci, czyli organizację. O ile odwagi mi nie brakuje chyba w żadnych aspektach życia to z organizacją u mnie ostatnio na deficycie. Pora działać! :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger