maja 11, 2018

Netflix. Co oglądam ? Co polecam?




Netflix. 
Ja przyznaje się bez bicia , przepadłam.  Długo się czaiłam do tego serwisu,ale jak w końcu się zdecydowałam to wpadłam. Nie wyobrażam sobie teraz weekendu bez Netflixa.:)

Chciałabym wam tu przedstawić moje ulubione pozycje,które polubiłam i mogę śmiało polecić dalej.

 Sanata Clarita Diet 


Fabuła tego serialu może wydawać się dziwna i głupia. Oto małżeństwo które mieszka na przedmieściach z córką, pracujących w nieruchomościach . Piękny dom, piękne miejsce. I pewnego dnia postać grana przez Drew Baryymore umiera ,by zaraz ożyć i stać się zombie. ...
Co wy na to?... Eee no własnie , tez tak miałam jak sobie o tym przeczytałam. Jedna szczerze polecam.
Jest to serial komediowy. Ja osobiście lubię Drew Baryymore jednak wiem że nie wszyscy lubią jej styl aktorski. Co ciekawe ,ogromny pozytywnym zaskoczeniem był aktor grający męża naszej zombie,Joel Hammond . Wow! świetnie się sprawdził. Jest zabawny, jego gra mimika, no po prostu wow! Klasa! Humor to ironia przeplatana z czarnym humorem. Przezabawny. Teksty powinny być kultowe np. ,,Jak mogłeś zaprzyjaźnić się z moja kolacją?,,
Dwa sezony już są , polecam, czekam z niecierpliwością na trzeci.

Stranger Things


Zanim jeszcze wykupiłam Netflixa , już słyszałam o tym serialu,ale nie byłam przekonana. Jakiś serial z dziećmi...? Nie .... to nie dla mnie. Jak już jednak przyszło co do czego,obejrzałam pierwszy odcinek i kurde przepadłam...:) Serial wciąga , świetnie się go ogląda. Z odcinka na odcinek atmosfera się zagęszcza ale i coraz bardziej wciąga. Jest potwór, są super dzieciaki, jest tajemnica, są nadnaturalne siły. Świetne kino,polecam!

Dokumenty w Netflix


Bardzo lubię oglądać filmy dokumentalne, szczególnie te kryminalne. 
Dziś polecę jeden świetny. Zagadka kryminalna. Religia . Pedofilia. Morderstwo. 
The Keepers 2017. Śmierć siostry zakonnej Kathy Ceznik w 1969 roku jest punktem wyjścia do amatorskiego śledztwa , prowadzonego przez kobiety które kiedyś były uczennicami tej siostry. Cała historia ma drugie dno. Bardzo przerażające. Polecam ! Świetny dokument!


Na dziś to tyle. A Wy macie swoje ulubione produkcje na Netflixie?

1 komentarz:

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger