maja 11, 2018

Instagram #1 Instagram dla początkujących!


Instagram medium, kanał coraz bardziej popularny w Polsce! Ja sama bardzo go lubię , zdecydowanie przewyższa u mnie wszystkie inne kanały . Jestem InstaFreek :)

Wiecie że 700 MILIONÓW! użytkowników ma Instagram - liczba ogromna ! Wśród tak dużej liczby jest wiele ciekawych profili stworzonych przez zwykłych ludzi takich jak ja i ty. Pomijam tu konta sławnych osób jak aktorzy , muzycy itd. Oni maja troszeczkę łatwiej. Fani zasypują ich lajkami nawet wtedy gdy wizualnie ich konto to totalny chaos:) 

My zwykli śmiertelnicy tez możemy stworzyć dobre i fajne konto - ja w to uwierzyłam a Ty?:) 



Tutaj małe wyjaśnienie czemu o tym pisze. Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie wiadomości na Instagramie od dziewczyn z rożnymi zapytaniami dotyczącymi zdjęć itd. Było to zaskakujące o tyle ze sam cały czas się uczę i moje konto dopiero się rozwija. 
Mój profil  @blondipondiart to moje pierwsze oficjalne konto miałam wcześniej prywatne. jednak teraz traktuje to poważnie, staram się je rozwijać i robić coraz lepsze zdjęcia!

Zaczynajmy! 

Odpowiadam na wiadomości z szufladki na Instagramie (pamiętajcie żadne pytanie nie jest głupie!):

Po pierwsze:
# Zakładając konto warto zwrócić uwagę na nazwę i to co masz w swoim biogramie !
Opis powinien być treściwy (masz tylko 150 znaków na to ) i opisywać o czym jest Twój profil, wysil się to Twoja wizytówka !

Po drugie:
#Co to znaczy CONTENT ?
Content – pojęcie odnoszące się do zawartości całej strony internetowej, głównie: treści, tytuły, metatagi, pliki graficzne, również infografiki czy strumienie video. 

Czyli w naszym przypadku jest to co widać kiedy ktoś wejdzie na nasz profil. Zdjęcia i treści na nim zawarte to właśnie nasz content .

Po trzecie:
#Twoje zainteresowania to Twój punkt wyjścia do zdjęć na  instagrama! Co Cię interesuje? Co lubisz oglądać u innych ? Jakie profile Ciebie przyciągają? Zainspiruj się ale nigdy nie dopuszczaj się plagiatu! 

Po czwarte:
#Twój content na Instagramie to twoja kreacja wizerunku, pamiętaj ,że tak to już jest że ludzie lubią oglądać ładne zdjęcia, szczęśliwy świat , uśmiechnięte buzie, inspirujące zdjęcia, myśli itd. Przemyśl to co publikujesz ! Pokazuj to co lubisz ale też pamiętaj ze to co dajesz w świat pozostanie tam już na długo! Bądź świadomy tego co pokazujesz innym! 


Na pierwsza lekcje to tyle, odrób ją szczerze. To podstawy ale ważne. Napewno Ci sie uda!


:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger