lipca 18, 2019

Podsumowanie czerwca. Ulubieńcy i przemyślenia. 🌞

Już parę dni lipca za nami, w sumie prawie gruba jego połowa :) ale cóż lepiej późno niż wcale, leci podsumowanie czerwca:)



ulubieńcy kosmetyczni, ulubieńcy czerwca




Czerwiec to pierwsze upał ! Zapamiętam go i Ty pewnie też na długo! Przeleciał taaak szybko   i prywatnie dużo się działo.
Zapraszam na moje podsumowanie miesiąca i moje skrawki  z życia.I tak naprawdę jak dziś o tym piszę to tęskno mi za tymi upałami bo lipiec zafundował nam właśnie iście jesienna pogodę. I choć żar z nieba który się lał w czerwcu nie musi być dokładnie taki sam, ale mógłby wrócić w odmienionej formie i jednak dać jeszcze moc słońca w tegoroczne wakacje:)Mój czerwiec był pełen po same brzegi w kalendarzu. Mini wyprawy, wyjazdy za Warszawę, wesela, śluby, spotkania. Było tez trochę lekarzy podłamania zdrowia , ale zawsze jest tak jak zaczynam intensywniej żyć fizycznie.








W czerwcu powstały tylko cztery teksty na bloga i przyznam się szczerze,że jest to sukces. A ponieważ postanowiłam nie zmuszać za bardzo do pisania jeśli nie czuje tego flow, tej jazdy...a jeszcze niedawno zjadłyby mnie wyrzuty sumienia..

Jednak to co powstało jest bardzo wartościowe, jest konkretnym kawałkiem wiadmości nad którymi mocno pracowałam.
I tak powstał tekst o mindfulness , o uziemianiu ciała mega ważny każdy powinien to wiedzieć - o tu. Był też tekst o truskawkowej pełni oraz bardzo mocno troskliwy tekst -  o tym jak w bardzo łatwy sposób poczuć się lepiej. 




Jestem z nich hiper zadowolona i będę je cały czas polecać a jeśli ich nie czytałaś -koniecznie nadrób zaległość:) Moje przemyślenie co do pisania.
Zabawne jest to jak kiedyś myślałam sobie że pisanie wydawało mi się tak szybkie i proste a rzeczywistość jest taka,  że jak się ma wenę to owszem idzie napisać szybko w 3-4 godziny coś mocnego. 
Ale częściej wygląda to na 2-3 dni wyjęte  życia z odparzeniami na tyłku - bo siedzę i pisze, i poprawiam i robię researcher.
I znów piszę i znów sprawdzam. I czytam całość i znów poprawiam..:) i pisze dalej.
Ale szczerze i z ręka na sercu uczę  się być bardziej produktywna:)


Jeśli jesteśmy w temacie pisania to mam swój drugi profil na IG i blog o czysto kryminalnej tematyce. @czaszabijania i blog o tym samym tytule- Czas Zabijania !
Nazwa mocna krótka i na temat. Tematyka kryminalna zawsze mocno mnie interesowała i mam szczera nadziej że da mi takie zluzowanie energii w tym temacie, bo mój Asz już nie ma ochoty słuchać i oglądać ciągle o morderstwach , historiach niewyjaśnionych, o seryjnych mordercach itp.. Wiec muszę mieć codzienne ujście i dobra wymówkę by dalej rozwijać ta stronę zainteresowań.
Wiem ze ta tematyka robi się mocno popularna ale szczerze no cóż, nie dziwie się..:P
Zapraszam wiec wpadnijcie tam:)




W czerwcu pojawił się tez na moim ciele już czwarty tatuaż. Tak wsiąkałam w to. Na początku chciałam je pokazać od razu ,ale teraz myślę ze kiedyś opublikuje , zdjęcia na IG w jakieś milej scenerii dla oka. 
Teraz rozmyślam już nad nowym i zastanawiam co  będzie dalej.
Choć na moje usprawiedliwienie znam gorszych porąbańców.:D


Teraz ulubieńcy. Kosmetyki, akcesoria, ciuchy?

I o ile kwiecień i maj był ciekawy pod tym względem to czerwiec - rozczarował. 
A że nie jest to post o bublach:P

Jedna rzecz mnie oczarowała i wciąż zbieram za nią komplementy.

O co chodzi?

O tą torbę. Siatkę. Żółty worek.Dział męski. Levis. Po przecenie:)



Jeśli chodzi o kosmetyki to najwięcej zużyłam i jestem zadowolona z maści dla dzieci Bepanthen.
Czemu akurat ta maść?
Maść Bepanthen jest polecana przez wielu tatuażystów do smarowania nią świeżego tatuażu przez kilka pierwszych tygodni od jego zrobienia. Mam już cztery tatuaże i 3 z nich smarują ta maścią,wcześniej do jednego był kosmetyk typowo marki do ochrony tatuażu. 
Bepanthen maść (bo jest też krem ale on odpada) jest bardzo tłusty i na bardzo długo nawilża tatuaże i nie pozwala im wyschnąć , tworzy barierę ochronną - co jet mega ważne w czasie gojenia i regeneracji skóry po tatuowaniu. Ma świetny skład, wolny od substancji zapachowych,konserwantów, barwników.
No i zawiera pantenol:)
Ja kupuje te maści hurtowo na promocjach w drogeriach i necie. 
Nie dla mnie póki co inne specyfiki. 

Chciałabym się tu pochwalić innymi produktami ale póki co nie mogę. Szukam teraz czegoś co opanuje mi moja skórę, która pod wpływem chorób i hormonów-SZALEJE.
Nie mogę dać sobie z nią rady tak jak bym chciała. To co działało jakiś czas temu teraz jest kompletnie bezużyteczna. 
Zobaczymy co da się zrobić. 




Kolejna polecajka to HBO.GO to tam spędzam czas wolny ostanio. Netflix poszedł trochę w odstawkę. Jedyny zarzut jaki ma do hbo to to że czasem sam aplikacja działa gorzej niż konkurent. 
No chyba że ja mam tak pechowo że długo czasem myśli i lubi się ot tak wyłączyć:)
Ale i tak nowe sezony Rozwodu, Wielkich Kłamstewek, Pazury, Paragraf 22, Obsesja Eve no jest w czym wybierać:)





Na chwile dzisiejszą to tyle ciesze się że poszło mi w miarę szybko  z tym podsumowaniem.
Mój cel na lipiec to lepsze planowanie, zdrowie i produktywność:)



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii, będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)





4 komentarze:

  1. Yay, finally it's a new post here :)
    It has been a long time waiting for interesting news from you.
    Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwarty tatuaż, nieźle. To chyba uzależnia... Ja mam jeden i na razie nie planuję kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne podsumowanie, rzetelne :) Muszę zajrzeć na HBO :) A maść, którą polecasz znam i również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam te pierwsze czerwcowe upały, myślałam, że się wykończeń...

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger