lipca 24, 2019

Środowe linki i inspiracje.

Środa, to jak mawiają korporacyjni klasycy, to taki mini piątek. Trzeba nabrać sił by ten tydzień jakoś dokończyć , łapiemy się więc za wszystko co pozwoli nam nabrać werwy do wykonywanych zadań,byle czas odrobinę przyspieszył i mógł być weekend. 





Niech będzie więc, chwila relaksu i odciągania uwagi od tego co trzeba zrobić,wrzućcie więc na chwilę nogi na biurku, podmuchajcie na za gorącą kawę i poczytajcie jakie inspiracje przygotowałam  na dziś:)

ps. lub ze względu na niepogodę warto wpaść tu i coś ciekawego zobaczyć.

  • Takie mini zderzenie z rzeczywistością miałam ostatnio,wielu polaków nie czytało w szkole ŻADNYCH lektur a tylko śmieszne streszczenia, bryki... Znam osobiście takiego jegomościa, który się szczyci tym ,że przeczytał tylko jedną książkę w szkole średniej... Cóż  żeby zbyt nie pogłębiać tej grafomańskiej paplaniny tego typu ludzi - polecam ten artykuł, wybranych kilku ciekawych szkolnych lektur, które wart nadrobić jako dorosły człowiek.


  • Gdyby nie mój Asz, moje horyzonty w pewnych dziedzinach były by do dziś mocno ograniczone, ten człowiek jest zupełnie inny niż ja, różnimy się tak mocno, że czasem jest to aż dziwne:) Ale:) przez to poznałam fajną moc grania w rodzinne gry planszowe, a o Osadnikach z Katanu myśleliśmy już dawno i w końcu ją mamy, recenzja tej gry na tej stronie. No fajna , no!


  • Jeśli macie zwierzęta w domu, to zakładam, że jesteście hiper odpowiedzialni i robicie wszystko by przybliżyć nieba i tęczy waszym milusińskim,nie będę tu pisać o masowym porzucaniu zwierząt przed wakacjami. Choć powinnam, bo to taki czas a doprowadza mnie to do płaczu i ciężkiej agresji. Może kiedyś,a dziś o karmie...  Wiecie jak bardzo ważnym elementu opieki jest pokarm i to co dajemy jeść nie tylko sobie ale też jak w moim przypadku psu,wpływa na cały jego organizm. Dlatego przeczytaj o oszukanych karmach dla psów i naucz się czytać składy ,aby twój pupil żył długo w sześciu i zdrowiu.


  • A skoro mamy wakacje, w zeszłym roku opisałam wszystkie ciekawe moim zdaniem muzea w Warszawie, które można spokojnie obejrzeć za free. (czyli za darmo 😊) Opis jest cały czas aktualny , pierwsza cześć jest tu, a druga tu



  • Jeśli lubicie wyprzedaże sieciówek, to jest już ten idealny moment końcówka lipca i początek sierpnia to najlepsze i największe promocje. O wyprzedażach wszystko TU , ale i bez tego czas ruszyć na ostanie łowy.




  • A TU jest 5 prostych sposobów na poranną owsiankę.

  • Przypominam o praktykowaniu wdzięczności! Tutaj jest o tym wszystko:) postarałam się!

  • Oraz lekcje do odrobienia także dla mnie -bardziej muszę wierzyć w swoją stronę, szczególnie muszę się pozbyć ograniczeń w tym temacie - o blogerach,blogerkach,o tym jak to jest nim być a nie tylko krytykować, słuchać krytyki i nie wierzyć .. itp. Świetny wpis TU i TU.

Do następnego!
<3

Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga na komputerze) oraz  mojego Instagrama @blondipondii, będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)


4 komentarze:

  1. Fajny zestaw linków, w wolnej chwili do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona o składach karm dla zwierząt przyda mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych linków, te połączone portrety krewnych -super! :)

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger