czerwca 26, 2018

Netflix. Co oglądam ? Co polecam? #2

   Netflix. Jeśli interesuje cie dobry  dokument to zapraszam Cię do zapoznania się z moim ulubionymi pozycjami z czerwca na tym serwisie. Netflix znany jest z świetnych pozycji dokumentalnych dlatego napewno znajdziesz coś dla siebie.

Tutaj pierwsza cześć poleceń z netflixa KLIK  

Dokument 

Gloria Allred
Powiem wam szczerze ze tą pozycję, zapisałam jakiś czas temu w mojej liście do obejrzenia - ale jakoś tak nie szło mi zabranie się do tego.To kiedy w końcu odpaliłam go i obejrzałam to przepadłam. bardzo wciągająca historia kobiety która jednym wydaje się totalna medialną wariatką, twarz znana wielu własnie z tv gdzie brała udział w wielu kontrowersyjnych sprawach, w tym niedawno dot. Billa Cosbiego. Reprezentuje kobiety ,które oskarżyły go o gwałt.
jest to główny nurt tego dokumentu , ale dzięki niemu poznajemy bliżej tą niezwykłą kobietę, jej przeżycia, jej osobiste tragedie, które w dużej mierze ja ukształtowały. Wspaniały mocno feministyczny dokument który trzeba obejrzeć! 

Amanda Knox
Kryminalne sprawy to coś co lubię, jeśli i wy też na pewno przypadnie wam do gustu ten dokument. True crime. 
Dla mnie bardzo dobra pozycja , choć nie dostajemy tu jednoznacznej odpowiedzi czy Amanda Knox jest  sadystyczną morderczynią i manipulantka w jednym czy tylko niewinną ofiarą taniej sensacji światowych tabloidów. W świetle prawa została dwa razy uniewinniona. Dokument pokazuje fakty i wypowiedzi ludzi pracujących nad ta sprawa, pozycja obowiązkowa dla fanów kryminałów.

Joan Didion: Wszystko o rozpadzie
Ikona.Autorka ,,Roku magicznego myślenia". Wspaniały kameralny,intymny dokument. Stworzył go jej siostrzeniec, być może dla tego jest tak osobisty. Każdy powinien obejrzeć ta treść, świetny , mądry , dający dużo do myślenia. Jak jej książki.

The Stairscase 

Niezwykły 13 odcinkowy dokument, który pokazuje sprawę pisarza Michalea Petersona oskarżonego o zabójstwo swojej żony. Dlaczego niezwykły francuski reżyser praktycznie zamieszkał z oskarżonym, mamy prawdziwe emocjonujące reality tv. Telewizja nigdy jeszcze nie widziała z pierwszej reki wszystkich etapów takich spraw, reakcji, rozmów z rodziną, płaczu, spraw sadowych. majstersztyk ! polecam -rzeczywistość okazała się lepsza niż niejeden kryminalny film. oczywiście trzeba mięć cały czas na uwadze to że chodzi tu o śmierć kobiety -  bo tak naprawdę nie wiemy czy oskarżony jest winny czy nie.

Dokumenty Modowe

Nie mogę nie wspomnieć o rarytasach dla fanów mody i stylu.

Dokument Iris- 96 letni kolorowy ptak mody,uczy ze styl to zabawa bez względu na wiek.


Jeremy Scott- historia ulubionego projektanta gwiazd-od małego wyśmiewanego chłopca po dyrektora kreatywnego Moschino.


Fresch Dresed-hip-hop jest integralną częścią mody-świetny dokument,historia hiphopu przez pryzmat mody. 


Na teraz to tyle.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger