maja 31, 2019

Podsumowanie Maja , ulubieńcy czy straceńcy:) ?

Maj minął szybki i nie wiem kiedy. Wiele  się działo , wiele przemyśleń, wiele nowych pomysłów, a skoro dziś mamy 31 , ostatni dzień tego miesiąca czas na małe podsumowanie ,a także ulubieńców miesiąca.



Maj był pod znakiem wody - deszcz nie oszczędzał nas ani trochę, wilgotność zgotowała nie jednemu kiepska fryzurę i lekkie gnicie od środka..;)
Jednak pod względem pisania i tworzenia na blogu był to dla mnie bardzo płody miesiąc. Przełożyło się to fajnie na statystyki , ciesze się że czytacie moje (bo brzmi to dumnie) artykuły bądź jak niektórzy wola teksty . Zdecydowanie działo się sporo, rodzinnych i zdrowotnych rzeczy ale nie było straceńców:) Raczej nauka co robić aby było lepiej:)

A najczęściej czytaliście :










Dzięki :) to miłe, że lubicie mnie czytać.

Teraz czas na ulubieńców maja. 



Dość nietypowi bo pierwszym ulubieńcem jest HBO Go:), jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i już przedłużamy razem z Aszem subskrypcje na kolejne miesiące.
Może to odrobinę znudzenie Netflixem ,a może to że jednak te pozycje na HBO są lepiej wyselekcjonowane i bardziej wartościowe. 
Netflix ma w swojej ofercie ponad 3000 pozycji , ilościowo wygrywa. Jednak Hbo mimo, że ma o połowę mniejsza ofertę jeśli nie o 3/4 to jednak prawie wszystko jest na świetnym  lub dobrym poziomie i rzeczy które wydawały mi się, na początku, nie w moi guście i tak obejrzałam z zadowoleniom.
Więc i ja się wciągnęłam i teraz mogę grzebać na przemian w netflixie i hbo.:D





Kolejna rzeczą jest SuperFood od marki Zdrowe Pola jak akurat kupiłam w Rossmanie, żałuje ze nie kupiłam wcześniej idealnie się nadaje do zielonych koktajli- bomba witaminowa:) ( w 100% naturalne polskie -zielona nać pietruszki , młody jęczmień ,liście jarmużu:)) Znacie?




Krem pod oczy apteczny, jednym pomaga innym ,nie, dość drogi, ale moje zdaniem zdaje egzamin. Daje taki wizualny efekt zamazania worków, trochę jak filtr w telefonie:)

Tutaj opis producenta:

,,CERNOR XO jest preparatem,przeznaczonym do redukcji cieni pod oczami.
Działanie opiera się na dostarczaniu skórze aktywnej witaminy K w nowoczesnej postaci: oksydowanej witaminy K (XO). Cząsteczka oksydowanej witaminy K jest przenoszona w głąb skóry dzięki specjalnym cząsteczkom - nanosomom. Zapewnia to optymalne wchłanianie i wysokie stężenie w miejscu działania. Cernor XO zawiera substancje poprawiające napięcie skóry pod oczami, pomaga redukować zmarszczki i redukuje opuchliznę dolnych powiek. Preparat Cernor XO ma również dodatkowe działanie polegające na odbiciu cząsteczek światła i maskowaniu cieni pod oczami. Rezultatem działania jest rozjaśnienie skóry pod oczami i młodszy wygląd.''

Mi przypadł do gustu jedyny minus to cena dość wysoka ok 50 zł za 10ml...





Moja nowa torebko-nerka z Medicine, zobaczyłam ją na instagramie , tak bardzo mi się spodobała ze mam ją i ja. Jest naprawdę fajna bo jest bardzo pojemna, ma krótkie ramie ale to jej cały urok! Jestem mega zadowolona:)



Do następnego!




Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii, będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)


31 komentarzy:

  1. Fajne to podsumowanie 😊 ten krem wydaje się fajny😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też maj zleciał bardzo szybko, niestety nie miałam w tym miesiącu weni i obudziłam się dopiero pod koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie maj był deszczowy. Dzisiaj zaczął się czerwiec i mam nadzieję że pod dobrą gwiazdą ❤️💚💙💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widac czerwiec upalami nas nagradza z a ten maj:)

      Usuń
  4. A beautiful blog and a nice May summary.
    good by May and welcome June

    Thank you to visit my blog
    I follow you

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Netflixa i przyznaję , trochę mi sie już trochę znudził i właśnie niedawno zastanawiałam się na HBO GO :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega jest ta torebka! Jeśli jest pojemna, to działa na jej korzyść 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a lot :D

    super interesting my friend

    NEW WISHES POST | 12 DAYS TILL MY BDAY!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torebusia jest pełna uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O powiem Ci, że bardzo mnie zainteresowałaś tym mixem. A torebka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. That bag is so nice.

    https://www.missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo zainteresowalas mnie tym kremem pod oczy, moze i ja go przetestuje? od dluszego czasu wlasnie poszukuje czegos co znieweluje moje since pod oczami

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielone koktajle? Chyba muszę do nich przekonać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka i mnie sie podoba :) mam podobna ale Twoja zdecydowanie jest ladniejsza :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka niesamowicie mi się podoba, krem również mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega jest ta torebko-nerka! :***

    Nie wiem jak mogłam jej nie zauważyć :(

    Pozdrawiam,
    Daria
    https://najlepszesukienki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Hbo go 3ci sezon Podręcznej mam do obejrzenia, a na Netflixie 2gi Wielkich Kłamstewek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja klamstewka na hbo zaczelma od wczoraj nowy seson:)

      Usuń
  17. Bardzo fajni ulubieńcy, u mnie króluje Netflix, chociaż serial Małe kłamstewka z HBO uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger