maja 10, 2019

Lista 30 sposób na zaopiekowanie się sobą #zadbanie, trochę kreatywny piątek!

Dziś będzie o byciu dobrym dla siebie, kolejny odcinek cyklu #zadbanie. Pierwszy wpis tu.  Gotowi?

masaże, jak się zrelaksować, uroda


Tak jak pisałam wcześniej wszystkie moje zainteresowania w życiu sprowadzają się zawsze do jednego aby  poprawić jego komfort i sprawić aby życie miało więcej radości.


Dziś 30 prostych sposobów jak zacząć dbać o siebie w zdrowy i pełny miłości sposób.

1.Zacznij praktykować medytacje -jak? pisałam o tym tu! Medytacja dla początkujących.

2.Oprócz kawy zacznij pić wiece ziołowych herbat i ziół, które będą oczyszczać Twój organizm.

3. Szczotkuj ciało na sucho! Metodę opisałam tutaj- szczotkowanie(...)



4.Wyjdź w ładną pogodę i zjedz lunch w parku. 

5.Pij więcej wody! jeśli pijesz dużo kawy  musisz pić dodatkową szklankę za każdą kawę.

6.Rób maseczkę zawsze minimum raz w tygodniu! Tutaj opisałam moje ulubione, może Ci się przyda?


7.Weź długą kąpiel z pianą, solami, muzyką relaksacyjną, książką i się rozpłyń!

8.Poszukaj taką aktywność fizyczną ,która sprawia Ci przyjemność!

9.Codziennie spaceruj. Chodź! Minimum 30 minut dziennie.

10.Może fryzjer? Odśwież swoją fryzurę. Może krótkie włosy - są mega praktyczne! klik!

11.Krzyżówki, pasjans i sudoku. To trenuje mózg, odkurz ulubione hobby naszych babć:)

12.Jeśli możesz sobie pozwoli idź przynajmniej raz w miesiącu na masaż- odpłyniesz i zrelaksujesz się na maksa! 

13.Wyłącz się z internetów na jeden dzień w tygodniu i zyskaj inna perspektywę czasu:)

14.Zrób coś kreatywnego - maluj, rysuj, wycinaj,otwórz się na sztukę!

15.Stwórz swoja pozytywna listę muzyczna, która zawsze będzie Ci poprawiać humor!

16. Wybacz sobie w końcu coś co ciąży Ci od dawna. Wybaczenie to pierwszy krok w samorozwoju!

17. Kup do domu zielonego kwiatka,który pomoże w oczyszczaniu powietrza, wybierz coś z tej listy! 

18. Odnajdź swój kryształ i zrób z niego swój talizman. Jaki kamień do Ciebie pasuje opisałam tu.

19. Zminimalizuj swoją przestrzeń,im mniej rzeczy tym łatwiej żyć i kreować! (ja ciągle dlatego sprzątam:))

20. Zrób raz na jakiś czas badanie krwi, zatroszcz się o swoje zdrowie nikt inny tego za Ciebie nie zrobi:)

21. Zrób sobie tatuaż!;)

22. Stwórz swoją poranną i wieczorną rutynę. Stałe nawyki dają większa równowagę.

23. Zadbaj o włosy przez dietę- co warto jeść- wyszczególniłam tutaj w tekście klik.


24. Szukaj swoje drogi duchowej i rozwoju osobistego. 

25. Zacznij prowadzić dziennik wdzięczności.

26. Rób świadome zakupy. Spożywcze, odzieżowe, kosmetyczne- Twoja postawa ma znaczenie!

27. Wyznaczaj sobie cele z życiu. Najpierw małe , z praktyką nadejdą duże.

28. Nie marnuj czasu na tv, obejrzyj świadomie coś wartościowego! Kino potrafi być tak samo dobre jak książki!

29. I skoro o książkach - czytaj przynajmniej jedną książkę w tygodniu , da się uwierz!:)

30. Bądź dobry dla siebie, pracuj nad sobą i pamiętaj że zasada lustra działa zawsze, co w Tobie to i dookoła w twoim życiu. 






A jakie Ty masz praktyki dbania o siebie?




Do następnego!
Napewno do tego czasu uwierzysz  że moje proste kroki w piękny sposób zmienia twoje życie bez stresu :)



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii






4 komentarze:

  1. Spacer na świeżym powietrzu zawsze pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zawsze pomagają piękne zapachy, rozpędzają wszystkie smutki, albo też zrobienie sobie jakiegoś fajnego, zdrowego deseru! 😉

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger