Bardzo spodobała mi się ta świąteczna lekka sympatyczna seria świątecznych wpisów, trzeba w końcu dokręcać tą atmosferę ile się da:)
Dziś poznacie listę,aż 50 filmów, które wprowadzą Cie świąteczną atmosferę:)
Magia tych trochę śmiesznych, ckliwych czasem, to prawda, historii mimo wszystko jest bardzo potrzebna, aby przypomnieć sobie co jest ważne w życiu ... miłość. Miłość do tych wszystkich którzy są dla nas ważni. A o co chodzi w świętach Bożego Narodzenia?
O radość, o miłość, o wzniosłość. O wiarę. A tak rodzinnie o zjednoczenie i bycie razem.
Więc zanurzmy się trochę w tym filmowym światku i wzbudźmy w sobie choć trochę Ducha Tegorocznych Świąt!
A, że to wszystko bywa podane w lekkim tonie? :) To chyba czasem nawet lepiej?:) prawda?
To co , lecimy z tematem. Mam nadzieje że moja lista choć trochę Was zaskoczy i znajdziecie na niej coś czego jeszcze nie widzieliście? Są tu bardzo stare klasyki amerykańskie, polskie perełki ale też współczesne hity. Każdy będzie zadowolony!
Kolejność jest przypadkowa!
Lista 50 Świątecznych Filmów!
1.Święta Last Minute
Film na podstawie powieści "Ominąć święta" autorstwa Johna Grishama. Mistrz prawniczego dreszczowca próbuje swoich sił w obyczajowej opowieści o tematyce świątecznej. I udaje mu się, film tak samo jak książka są idealne na ten świąteczny czas i historia jest też ciekawa, nie oklepana! Znacie? Napewno!🎅
Film na podstawie powieści "Ominąć święta" autorstwa Johna Grishama. Mistrz prawniczego dreszczowca próbuje swoich sił w obyczajowej opowieści o tematyce świątecznej. I udaje mu się, film tak samo jak książka są idealne na ten świąteczny czas i historia jest też ciekawa, nie oklepana! Znacie? Napewno!🎅
2.W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju!
Nie ma dla mnie lepszego filmu ,Clark to już pustać kultowa jak cła jego rodzina! Uwielbiam! A co ciekawe ten film odkryłam dopiero jak zaczęłam się spotykać ze swoim Aszem:) I chyba lepiej bo jako dorosła osoba lepiej doceniłam ogromny humor i dawkę żartów!
Nie ma dla mnie lepszego filmu ,Clark to już pustać kultowa jak cła jego rodzina! Uwielbiam! A co ciekawe ten film odkryłam dopiero jak zaczęłam się spotykać ze swoim Aszem:) I chyba lepiej bo jako dorosła osoba lepiej doceniłam ogromny humor i dawkę żartów!
3.Wigilijny Show
Film jest interpretacją opowieści wigilijne z 1988 roku.Frank Cross, skąpy, arogancki i władczy szef sieci telewizyjnej, poświęca czas pomnażaniu majątku. W wigilijną noc w jego domu pojawiają się duchy, które uświadamiają mu, jak puste jest jego życie. Uwielbiam aktora Billa Murray'a i mam ogromny sentyment do tego filmu!
Film jest interpretacją opowieści wigilijne z 1988 roku.Frank Cross, skąpy, arogancki i władczy szef sieci telewizyjnej, poświęca czas pomnażaniu majątku. W wigilijną noc w jego domu pojawiają się duchy, które uświadamiają mu, jak puste jest jego życie. Uwielbiam aktora Billa Murray'a i mam ogromny sentyment do tego filmu!
4.Zawód Święty Mikołaj
Warto zobaczyć dla rewelacyjnej Whoopi Goldberg, jeśli ktoś za nią nie przepada niech sobie odpuści:D:D
Warto zobaczyć dla rewelacyjnej Whoopi Goldberg, jeśli ktoś za nią nie przepada niech sobie odpuści:D:D
5.Śnięty Mikołaj
Naprawdę świetni aktorzy . Dużo humoru i fajna akcja. Jak dla mnie to film dla dorosłych ludzi aby przypomnieli sobie jak fajnie być czasem ,,dzieckiem":D Ja lubię tylko pierwsza cześć , a są jeszcze dwie .
6.Białe Boże Narodzenie
7.To Właśnie Miłość
Tego filmu już dziś chyb anie trzeba już nikomu przestawiać! Robiąc tą listę w tle właśnie oglądam ten film:D
Klasyk nad klasyki! Flm z 1954 roku, to z niej znamy cudowna wersje piosenki Binga Crosby'ego „White Christmas”! Mocno ckliwy film , jednak mimo wszystko jak ktoś lubi takie stare amerykańskie klasyki to będzie zadowolony!
7.To Właśnie Miłość
Tego filmu już dziś chyb anie trzeba już nikomu przestawiać! Robiąc tą listę w tle właśnie oglądam ten film:D
8.Sklep na Rogu
Też bardzo znany amerykański teraz już klasyk.Przepiękna, romantyczna historia, której akcja ma miejsce w Budapeszcie. dla wielu i dla mnie też arcydzieło filmowe, a może to ta czarno biała klisza tak działa... ? Uwielbiam gra aktorska 10/10!
Też bardzo znany amerykański teraz już klasyk.Przepiękna, romantyczna historia, której akcja ma miejsce w Budapeszcie. dla wielu i dla mnie też arcydzieło filmowe, a może to ta czarno biała klisza tak działa... ? Uwielbiam gra aktorska 10/10!
9.Przetrwać Święta
Uwielbiam James Gandolfini i to dla niego warto obejrzeć ten film, ja mam mieszane uczucia do tej produkcji poniewaz jak dla mnie Ben Affleck psuje ten film..ale wiem że niektórzy bardzo go lubią! kto co lubi :D
10. Złe Mamuśki 2: Jak Przetrwać Święta
Baski film, mocno baski film ale ze świetnym humorem!
Baski film, mocno baski film ale ze świetnym humorem!
11.Listy Do M.
Nasza rodzima produkcja daje rade, ja lubię tylko pierwsza cześć!
Nasza rodzima produkcja daje rade, ja lubię tylko pierwsza cześć!
12.Cud na 34 Ulicy
Jeżeli jeszcze nie czujesz ducha świąt to ten film jest wręcz wskazany.... bardzo przyjemny, nastrojowy i ci najważniejsze na pewno naładuje pokłady pozytywnej energii!
Jeżeli jeszcze nie czujesz ducha świąt to ten film jest wręcz wskazany.... bardzo przyjemny, nastrojowy i ci najważniejsze na pewno naładuje pokłady pozytywnej energii!
15. To Wspaniałe Życie
Klasyk z 1946 roku! Piękny film!
,,... amerykański film obyczajowy z 1946 roku na podstawie opowiadania The Greatest Gift Philipa Van Doren Sterna. Akcja filmu toczy się w fikcyjnym amerykańskim miasteczku Bedford Falls, krótko po II wojnie światowej. George Bailey próbuje popełnić samobójstwo w Wigilię Bożego Narodzenia.Zwraca tym na siebie uwagę swojego anioła stróża – Clarence’a Odbody'ego, który zostaje wysłany, by mu pomóc..''
Klasyk z 1946 roku! Piękny film!
,,... amerykański film obyczajowy z 1946 roku na podstawie opowiadania The Greatest Gift Philipa Van Doren Sterna. Akcja filmu toczy się w fikcyjnym amerykańskim miasteczku Bedford Falls, krótko po II wojnie światowej. George Bailey próbuje popełnić samobójstwo w Wigilię Bożego Narodzenia.Zwraca tym na siebie uwagę swojego anioła stróża – Clarence’a Odbody'ego, który zostaje wysłany, by mu pomóc..''
16. Firmowa Gwiazdka
Nie jest to miły rodzinny film , raczej brudna atmosfera korporacyjnego ,,śledzika" ale ma to coś. Lubie ta odskocznie od wzruszeń:D
17. Zły Mikołaj
Tak to o złym Mikołaju,ale z dawka ogromnej ironii!
18.Ekspres Polarny
Piękna animacja, cudowna muzyka, wzruszające momenty i no i ten świąteczny klimat!
Nie jest to miły rodzinny film , raczej brudna atmosfera korporacyjnego ,,śledzika" ale ma to coś. Lubie ta odskocznie od wzruszeń:D
17. Zły Mikołaj
Tak to o złym Mikołaju,ale z dawka ogromnej ironii!
18.Ekspres Polarny
Piękna animacja, cudowna muzyka, wzruszające momenty i no i ten świąteczny klimat!
19. Renifer Świętego Mikołaja
Film z 1989 roku. ulubiony film mojej przyjaciółki!Fabuła brzmi tak:,,W biednym miasteczku Tree Oaks nawet Boże Narodzenie zapowiada się smutno. Wszystko zmienia się gdy Jessie znajduje w lesie rannego renifera. Wbrew woli ojca otacza go opieką przekonana, że jej nowy przyjaciel należy do magicznego zaprzęgu ciągnącego sanie Świętego Mikołaja.''
Film z 1989 roku. ulubiony film mojej przyjaciółki!Fabuła brzmi tak:,,W biednym miasteczku Tree Oaks nawet Boże Narodzenie zapowiada się smutno. Wszystko zmienia się gdy Jessie znajduje w lesie rannego renifera. Wbrew woli ojca otacza go opieką przekonana, że jej nowy przyjaciel należy do magicznego zaprzęgu ciągnącego sanie Świętego Mikołaja.''
20. Opowieść Wigilijna
Oglądałam każda możliwą odmianę i wersje opowieści wigilijnej. Ta jednak z 2009 roku do dziś robi na mnie wrażenie, ta animacja, nastrój dla mnie mistrzostwo!
Oglądałam każda możliwą odmianę i wersje opowieści wigilijnej. Ta jednak z 2009 roku do dziś robi na mnie wrażenie, ta animacja, nastrój dla mnie mistrzostwo!
21.Świąteczna Gorączka
Uwielbiam ten film! Moim zdaniem najlepsza komedia Arniego w jego dorobku, a może to świąteczna aura filmu wybacza nam jego niedostatki? Tak czy siak klasyk z lat 90!
Uwielbiam ten film! Moim zdaniem najlepsza komedia Arniego w jego dorobku, a może to świąteczna aura filmu wybacza nam jego niedostatki? Tak czy siak klasyk z lat 90!
22. Artur Ratuje Gwiazdkę
Mega pozytywna bajka, wzruszająca i z morałem! Oby takich bajek było więcej!
Mega pozytywna bajka, wzruszająca i z morałem! Oby takich bajek było więcej!
23. Ja Cię Kocham a Ty Śpisz
Cóż uwielbiam Sandrę Bullock i Billa Pulmana a poza tym mam ogromny sentyment do tego filmu!Te film się nie starzeje, jest ciepły, romantyczny i bezpretensjonalny ! Klasyk lat 90 ! Z tych romantycznych ! Oglądam zawsze co roku !
Cóż uwielbiam Sandrę Bullock i Billa Pulmana a poza tym mam ogromny sentyment do tego filmu!Te film się nie starzeje, jest ciepły, romantyczny i bezpretensjonalny ! Klasyk lat 90 ! Z tych romantycznych ! Oglądam zawsze co roku !
24. Cztery Gwiazdki
Uwielbiam i nienawidzę jednocześnie:P Pojechany, mocny humor, ale coś przyciąga do tego filmu i naprawdę lubię go za całość! A wy?
25. Ukryte Piękno
Bardzo wzruszający film, ciekawa historia ale nie dla każdego!
Uwielbiam i nienawidzę jednocześnie:P Pojechany, mocny humor, ale coś przyciąga do tego filmu i naprawdę lubię go za całość! A wy?
25. Ukryte Piękno
Bardzo wzruszający film, ciekawa historia ale nie dla każdego!
26. Holiday
Amerykańska komedia romantyczna daje radę! Zamienić się domami na czas świat i znaleźć miłość? Tak w tym filmie to macie:D
Amerykańska komedia romantyczna daje radę! Zamienić się domami na czas świat i znaleźć miłość? Tak w tym filmie to macie:D
27. Rodzinny Dom Wariatów
Komediodrmat! Diane Keaton jak zawsze robi robotę! Słodko gorzki film ale lubię i to bardzo!
Komediodrmat! Diane Keaton jak zawsze robi robotę! Słodko gorzki film ale lubię i to bardzo!
29. Last Minute (polski film )
Święta w Egipcie? Polskość za granicą i inne rożne przygody? A i owszem, jedyny film Vegi do przeżycia dla mnie:D
Święta w Egipcie? Polskość za granicą i inne rożne przygody? A i owszem, jedyny film Vegi do przeżycia dla mnie:D
31. Gremliny rozrabiają
Najsłynniejszy bożonarodzeniowy monster movie!
Najsłynniejszy bożonarodzeniowy monster movie!
32. Dzienniki Brigitte Jones
Kultowa bohaterka wielu kobiet najpierw poznana z książek później z filmów, świąteczna atmosfera jest zawsze zaczyna i kończy się świątecznie :D
33. Opowieść Wigilijna Myszki Miki
Z ogromnego sentymentu na tej liście, kojarzy mi się mocno z dzieciństwem no i to jest Myszka Miki!:D
Kultowa bohaterka wielu kobiet najpierw poznana z książek później z filmów, świąteczna atmosfera jest zawsze zaczyna i kończy się świątecznie :D
33. Opowieść Wigilijna Myszki Miki
Z ogromnego sentymentu na tej liście, kojarzy mi się mocno z dzieciństwem no i to jest Myszka Miki!:D
36. Wesołych Świąt
Szaleństwo dekoracji świątecznych czas zacząć! Przyjemny film :)
Szaleństwo dekoracji świątecznych czas zacząć! Przyjemny film :)
37. Kronika Świąteczna
Netflix i jego Święty Mikołaj zagrany przez kurta Rusella:), zabawny, lekko dziki film, ale świąteczny:D
Netflix i jego Święty Mikołaj zagrany przez kurta Rusella:), zabawny, lekko dziki film, ale świąteczny:D
38. Czekając na Cud
Jest to film obyczajowy ale piękny i potrzebny! Opowiada o splatających się historiach kilkorga mieszkańców Manhattanu, którzy w okresie bożonarodzeniowej gorączki zmuszeni są do stawienia czoła życiowym problemom. Świetni aktorzy! Plejada!
Jest to film obyczajowy ale piękny i potrzebny! Opowiada o splatających się historiach kilkorga mieszkańców Manhattanu, którzy w okresie bożonarodzeniowej gorączki zmuszeni są do stawienia czoła życiowym problemom. Świetni aktorzy! Plejada!
39. Krampus Duch Świąt
Film grozy, horror o świętach? o tak! i do tego naprawdę dobry!
40. Boże Narodzenie Herculesa Poirot
Film grozy, horror o świętach? o tak! i do tego naprawdę dobry!
40. Boże Narodzenie Herculesa Poirot
Czytam i oglądam ta część Poirota w każde święta to już tradycja, klasyczny kryminał Agathy Christi ma swój klimat! Nie dla każdego tylko dla znawców i fanów! A i Poirot tylko grany przez Davida Sucheta!
42. Świąteczną Noc W Barcelonie
Ciepła opowieść o relacjach międzyludzkich, przyjemne kino, polecam!
Ciepła opowieść o relacjach międzyludzkich, przyjemne kino, polecam!
43. Spotkamy się w St. Louis
Zimowa sceneria tego klasyka musicalowego z 1944 jest cudowna gratką dla kogoś kto lubi taki urok świat i starych amerykankich światecznych piosenek! "Have Yourself a Merry Little Christmas" śpiewane w tym filmie przy pozytywce jest magiczne i niezapomniane !
Zimowa sceneria tego klasyka musicalowego z 1944 jest cudowna gratką dla kogoś kto lubi taki urok świat i starych amerykankich światecznych piosenek! "Have Yourself a Merry Little Christmas" śpiewane w tym filmie przy pozytywce jest magiczne i niezapomniane !
44. Cicha Noc (polski film)
Mocny, o polskich świętach o nas, mnóstwo polskich zachowań które każdy ma w swoim domu, moim zadaniem trzeba obejrzeć!
Mocny, o polskich świętach o nas, mnóstwo polskich zachowań które każdy ma w swoim domu, moim zadaniem trzeba obejrzeć!
45. Kochajmy się od święta
Typowo świąteczny film, o całym spektrum problemów w rodzinie, ale wart obejrzenia dla Diane Keaton:) lekki i mało wymagający :)
Typowo świąteczny film, o całym spektrum problemów w rodzinie, ale wart obejrzenia dla Diane Keaton:) lekki i mało wymagający :)
47. Pierwsze Święta Misia Yogi
Mam sentyment do tego filmu , rocznik 1980!, więc ma swoje lat ,ale do dziś go uwielbiam, polecam!
Mam sentyment do tego filmu , rocznik 1980!, więc ma swoje lat ,ale do dziś go uwielbiam, polecam!
48. Dziadek do orzechów
Nowa wersja , ja lubię każda nawet w kiepskim rysunkowym wydaniu,dziadek do orzechów to dla mnie idealna bajka świąteczna!
Nowa wersja , ja lubię każda nawet w kiepskim rysunkowym wydaniu,dziadek do orzechów to dla mnie idealna bajka świąteczna!
49. Miasteczko Halloween
Niby strasznie a jednak ciekawie. Mroczna wersja gwiazdki od mistrza w tym temacie Tima Burtona!
Niby strasznie a jednak ciekawie. Mroczna wersja gwiazdki od mistrza w tym temacie Tima Burtona!
50. Klaus
Tego roczna produkcja netflixa, bardzo wzrusza i spełnia w 100% oczekiwania!
Tego roczna produkcja netflixa, bardzo wzrusza i spełnia w 100% oczekiwania!
I to Tyle na dziś:)
Znacie te filmy ? Co polecacie , dajcie znać w komentarzach:)
Do następnego!
Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama , będzie mi miło jeśli będziesz dalej polecać moje treści i artykuły:)
Ściskam i dziękuje:)
Renia
Złego Mikołaja widziałam i to nie raz:))
OdpowiedzUsuńKevin i Listy do M. to moi coroczni ulubieńcy :)
OdpowiedzUsuńWidziałam tylko 13 :O Ale kilka zapisałam do obejrzenia na ten rok ;) też mam sentyment do Opowieści Wigilijnej Myszki Miki ;)
OdpowiedzUsuńCzęść filmów znam, ale część to dla mnie nowość i może dla odmiany coś nowego obejrzymy w czasie świąt. Na polskie Last minute poszłam do kina w nadzieję na dobrą zabawę i okazało się, że właściwie wszystkie zabawne sceny zostały ujęte w trailerze. Tak więc za bardzo się nie ubawiłam.
OdpowiedzUsuńKilka tych filmów znam, ale zapisałam już sobie kilka tytułów które mnie zaciekawiły. Może uda się obejrzeć :)
OdpowiedzUsuńWiele z tych filmów oglądałam. Kalusa mam oglądać w niedzielę. Robimy sobie z przyjaciółką i bratem świąteczny wieczorek. :) Moim absolutnym faworytem jest Holiday, to ogólnie mój ukochany film. :)))
OdpowiedzUsuńNA "Przetrwać świeta" kiedyś mega się uśmiałam - świetny film. Listy do M bardzo lubię. Kevin to tradycja i prawie co roku u mnie leci. Zaś moim ulubionym filmem jest Holiday :) Pamietam, jak byłam na nim w kinie i muzyka w nim zrobiła na mnie takie wrażenie, że emocje siedziały we mnie jeszcze długo po seansie :)
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetny wpis! ;) Przypomniałaś mi, że chciałam w końcu obejrzeć nową wersję "Dziadka do orzechów". Dzięki. ;)
OdpowiedzUsuńJa też uwielbiam W krzywym zwierciadle Witaj świętym Mikołaju. Teksty znam już na pamięc, ale oglądanie tego filmu jest naszą coroczną tradycją. Nadal bawi do łez :)
OdpowiedzUsuńJa już nie moge się doczekać Kevina:)
OdpowiedzUsuńBuziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta:*
Filmy na pewno są piękne, ale nie będę się dodatkowo katować emocjami, kiedy moje święta mało je przypominają ;)
OdpowiedzUsuńPowiem Ci, że w tym roku również planowałam blogmasa ze świątecznymi filmami. Stawiałam raczej na 5, ale 50? Wow! Nie pomyślałabym nawet, że tyle jest :D
OdpowiedzUsuńAż ciężko się przyznać, ale oglądałam zaledwie kilka pozycji... Uwielbiam święta i ich klimat, dlatego tym bardziej się dziwię, że nie oglądałam tych filmów :)
Na pewno muszę je nadrobić w najbliższych latach :)
Pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!
Lubie swiateczne filmy, chociaz wiekszosc znam prawie. A pamiec
OdpowiedzUsuńJa ostatnio oglądałam "Jak poślubić milionera" :). Nie jest to taki świąteczny świąteczny film, ale ma jakiś tam elemencik zimowy ;), leci teraz w kinach i zdecydowanie jest taki uroczo-senno-nastrojowy.
OdpowiedzUsuń