maja 01, 2019

Podsumowanie kwietnia. Portret astrologiczny.

Kwiecień minął , mamy pierwszy maja. Dlatego w skrócie podsumuję jak mi poszło w internetach w kwietniu:)


Kwiecień prywatnie był spokojniejszy, żadnych negatywnych nie przewidzianych sytuacji, które by mną wstrząsnęły. To mnie cieszy.
I oczywiście nie zaskoczę was ani trochę jak powiem że miesiąc minął mi zbyt szybko. 
To naprawdę nie ściema,ale to kwestia wieku ja inaczej odbieram już czas i czasem ze zdumieniem patrzę jak on potrafi przeciekać między palcami. 

:)




Kwiecień jeśli chodzi o moje pisanie i rozwój moich mediów ,był niezły. 

Blog-prawda u mnie wygląda tak, że piszę coś codziennie. Lubię to robić, jednak nie zawsze publikuje. Lubię bardzo wieczorami usiąść i pisać.   11 postów w kwietniu to znów nie był mój wynik, który zakładałam, bardzo bym chciała nauczyć się pisać na zapas.




W kwietniu na pewno zmieniło się to że nie pisałam tylko o astrologi,ale bardziej o takim holistycznym dbaniu o siebie. I zauważyłam większy ,lepszy odbiór takich treści i bardzo mnie to cieszy. Bo to co robię jest też po to aby ktoś to przeczytał, żeby mu to pomogło, zainspirowało, skłoniło do myślenia - gdybym chciałam pisać prywatnie- pamiętnik- był by to zamknięty blog. 

Na Instagramie jestem codziennie , to mój świadomy wybór, Ig  jest połączony z blogiem. Rozwój  Instagrama to też jest wiecznie niekończona się bajka,tyle poradników,tyle rad,jak to wszystko ogarnąć?:)
W kwietniu zmieniłam parę rzeczy technicznych, czyli obróbkę zdjęć i formę wstawiania treści. Jest moim zdaniem bardziej ujednolicony. Sami zobaczcie:) @Blondipondii

Jeśli chodzi o inne i ulubione rzeczy w kwietniu to na pewno powiększyła się moja kolekcja kwiatów w domu. Zdecydowanie jestem w teamie #urbanjungle :)

Do mojego roślinnego przedszkola trafiły : juka , kolejna monstera, chamaedorea, filodendron,epipremnum :)


I ostatnia rzecz, na blogu u góry , trafiła nowa zakładka, zamów portret astrologiczny i zachęcam Was serdecznie do zamówień:)
Teraz jest promocyjna cena 49 zł. Zakładka ta istniała już parę dni ale warto o niej wspomnieć szczególnie że naprawdę lubię pomagać innym a portret to doskonały punkt do dalszego rozwoju i większego zrozumienia.




Moje portrety są klasyczną astrologia, opisem planet, domów oraz paru niespodzianek :) wyjątkowych dla każdej osoby!

Na portret czeka się ok 7 dni, po wpłaceniu po opłaceniu należności na konto.

Dane potrzebne do portretu to koniecznie data urodzenia z godziną co do minuty i miejscem urodzenia, oraz imię i nazwisko.

Bez tego się nie da!

Zamówienia na blondipondi@gmail.com w tytule portret!


Co zyskasz poznając swój portret?

portret astrologiczny, mój kosmogram, jak zamówic kosmogram?



Na ścieżce rozwoju osobistego każdy w pewnym momencie dojdzie do takiego punktu , gdzie będzie chciał zrozumieć lepiej siebie, lepiej to czemu jesteśmy tacy a nie inni, czemu inni  ,,mają łatwiej. 




Portret astrologiczny nie jest jasnowidzeniem a czystą matematyką. Wiedzą o planetach i jej aspektach. Nie myl proszę tych działań z tania szarlatanerią. Bo tak nie jest.


Każdy ma indywidualny wyjątkowy swój porter astrologiczny i jest to narzędzie do rozwoju, do nauki do głębokiego poznania siebie. Jest punktem wyjścia, do lepszego życia!

Portret astrologiczny jest swoistą mapą duszy!
Symbolicznie ukazuje ewolucyjny cel twojego istnienia – kim jesteś i dlaczego się tutaj znajdujesz. Pomaga poprawić zdolność do podejmowania własnych, unikalnych decyzji poprzez zrozumienie wewnętrznych instrukcji duszy.




Astrologia może pomóc na wiele sposobów każdej osobie, można zrozumieć swoje ukryte talenty, dostarcza wskazówek jak na mapie jak rozwijać siebie, swój charakter, osobowość, dusze!
Pomaga też zlokalizować nie korzystne wzorce zachowań mówi nad czym powinno się pracować.

Głęboko wierzę w to że nie przypadkiem rodzimy się o konkretnej godzinie w danym miejscu. Ma to większy sens, naszej drogi  życiu, karmy, co mamy do przepracowania. 





Warto go poznać , powinien być to nasz obowiązek. Ja żałuje ze tak późno odkryłam i zrozumiałam swój kosmogram, bo tym jest portret astrologiczny.


Zamów koniecznie tutaj przez meila: blondipondi@gmail.com lub na Instagramie  @blondipondii napisz do mnie wiadomość:)


Na dziś to tyle, do następnego.






1 komentarz:

  1. Oo, nad portretem muszę się zastanowić! 😉 W sumie ciekawa sprawa 😀

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger