maja 14, 2019

Za grosze... Kup świetną pastę na pryszcze!

Szybki wpis z serii uroda. Będzie dziś o pewnej paście:) Postanowiłam o niej napisać, ponieważ ze zdumieniem odkryłam ,że nie wszyscy o tym wiedzą. A pomoże i nastolatką i dojrzalszym babką, którym potrafią pojawić się niespodzianki na buzi.

używanie maści pasty cynkowej , na trądzik, uroda, tanie kosmetyki

O czym,przepraszam o kim będzie mowa? 
Uwaga ! 😄

Oto pasta cynkowa! Królowa tanich dobrych kosmetyków z apteki. Znana od lat. Już nasze babki o niej wiedziały.


pasta cynkowa, maść cynkowa, na trądzik, na pryszcze

Co powinniśmy o niej wiedzieć?

Małe pudełeczko mieści w sobie 20 g pasty i jest naprawdę bardzo wydajne. 

*(Jest też w sprzedaży maść cynkowa ale jak dla mnie odpada. Jest strasznie tłusta. Natomiast pasta ma zbitą konsystencje i lepiej się ja nakłada punktowo na krostki, wypryski.)*

Pasta cynkowa jest dostępna w każdej aptece i kosztuje ok. 3 zł! Stosuje ją od dawna na wypryski bo czasami pojawia mi się coś tuż/lub w trakcie okresu. Idealnie zasusza takie niespodzianki. Pastę stosujemy oczywiście punktowo , nie można po całości jej nałożyć na całą twarz! Ma działanie wysuszające, ściągające i przeciwbakteryjne.
Pasta pozostawia na skórze biały nalot. Najlepiej więc nakładać ją na noc. ;)


Od przyjaciółki wiem że też idealnie działa uwaga ...na przebarwienia po-słoneczne. Oczywiście chodzi tu o stosunkowo niewielkie przebarwienia. Po nałożeniu serum na noc , D. nakładała na przebarwienia punktowo pastę. Robiła tak ponad 2 miesiące, była bardzo regularna w jej stosowaniu , cierpliwość popłaca i pomogło! Przebarwienia są praktycznie niewidoczne. Jedni powiedzą długo , ja że warto spróbować, ponieważ jest to wydajna i tania alternatywa! Nie trzeba wydawać fortuny na drogie kosmetyki ani zabiegi typu Cosmelan, a przebarwienia są zmorą wielu kobiet.

Pasta ma tak naprawdę same zalety :
- jest tania
- wydajna
- łatwa w użyciu
- szybkie rezultaty (przy zasuszaniu pryszczy)
- poręczne małe opakowanie
- przyśpiesza gojenie ranek
- łagodzi różnego typu otarcia i stany zapalne skóry.

Koniecznie ja wypróbuj jeśli nie miałaś okazji!
Leć do apteki!;)

Na dziś to tyle z seri za grosze:)

Do następnego!
Napewno do tego czasu uwierzysz  że moje proste kroki w piękny sposób zmienia twoje życie bez stresu :)
Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii


2 komentarze:

  1. O wow, cena mnie mega zaskoczyła! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zł to się oplaca, dzięki za tip nie wiedzialm o tym:)

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger