sierpnia 29, 2019

Astroluz #2 , urodzeni w czwartek oraz czy wiesz jaką jesteś cyfrą w numerologi?

Lekka lekcja magicznych działań, czyli dziś przychodzę do Was z #astroluz. Będzie o urodzonych w czwartek oraz dowiecie się jak obliczyć swoją cyfrę numerologiczna. 

astrologia, urodzeni w czwartek , przepowiednie, magia, rytuały, pozytywnie , Jowisz , numerologia podstawy , jak liczyć datę urodzin


W woli przypomnienia:
Już w starożytności poszczególne dni tygodnia zostały przyporządkowane siedmiu planetom. Każda z nich obdarza swoim cechami ludzi przychodzących na świat pod jej patronem. Inni są ludzie ,,z Marsa'', a inni ,,z Saturna".

Niedzieli patronuje Słońce
Poniedziałek - Księżyc
Wtorek - Mars
Środa- Merkury 
Czwartek - Jowisz
Piątek - Wenus
Sobota - Saturn

A tutaj na szybko sprawdź dzień tygodnia w chwili narodzin!



A więc dziś czwartek :)

Urodzeni w czwartek pod patronatem Jowisza to tzw. dobre dusze. Łagodni, dobroduszni, otwarci na ludzi, na pomaganie, na problemy świata. Zawsze życzliwi, zawsze empatyczni.

Osoby czwartkowe są zawsze miłe, sympatyczne i pomocne. 
Są uporządkowane, lojalne i bardzo mądre. Są wielkimi indywidualistami z silnymi charakterami. Cenią sobie wolność, niezależność, lubią być i często są tzw. ,, wolnymi duchami''. 
Ta postawa sprawia że na swoje drodze spotykasz wielu ludzi. Przyciągasz ich do siebie. A ludzie wiedza że mogą na Tobie polegać. Twój optymizm i odwaga pozwalają Ci na skuteczną pomoc nawet w pozornie beznadziejnych sprawach.
Kochasz zwierzęta i tak samo jak ludziom , pomagasz im i często je  przygarniasz.

Jednak czasami jest tak że bywasz wykorzystywany przez innych, Twoja dobroć jest brana jako słabość. Musisz nauczyć się stawiać granice, ponieważ chęć pomocy innym może cię o wiele za dużo kosztować dosłownie i metaforycznie. 




Czasami brak Ci pokory, masz poczucie nieomylności i bezbłędności. Możesz też być odbierany jako wyniosły i lekceważący.
Typowe jowiszowe wady to skłonność do przesady , rozrzutność, wygodnictwo a czasami plotkarstwo. Tez łakomstwo:P

W związkach miłosnych i przyjacielskich jesteś wierny i lojalny jak nikt inny. Dajesz drugiej osobie to samo czego sam oczekujesz czyli przestrzeń, wolność i zaufanie. Opiekujesz się i jesteś bardzo tolerancyjny dla wszystkiego co ludzkie. 

Ludzie czwartkowi bardzo często dużo osiągają w życiu. 

Talizmany dla urodzonych w czwartek to lapis lazuli, topaz, turkus, granat, rubin, szmaragd. Odpowiedni metal to ołów i platyna. Ich rośliny to wawrzyn, owies, paprocie. Kwiaty to róża, krokus i malwa. Przyprawą, która dodaje im zdrowia i animuszu jest jałowiec.

Są tu jakieś czwartki?



No i na koniec jak ogarnąć numerologie.
Cyfry mocno rządzą naszym życiem czy tego chcemy czy nie. Otaczają nas z każdej strony. 
Ale podstawą jest wiedzieć jaki jesteśmy numerem z daty urodzenia. Ponieważ ta dodana do każdego roku kalendarzowego pomaga nam przewidzieć co może się zdarzyć i w jakim momencie cyklu życia jesteśmy.

Numerologia jest jedną z form poznawania swojego życia z innego punktu widzenia. Tak samo, jak np. kosmogram, znaki zodiaku, tak i numerologia mogą dostarczyć nam wielu faktów, które w zależności od dnia urodzenia, będą każdemu z nas odpowiednio przypisane. Warto jest się zagłębić w tę wiedzę, aby poszerzyć granice swojej świadomości i poznać ukryte informacje, które łatwo można zinterpretować i korzystać z nich w życiu codziennym. Czym jest numerologia? Numerologia jest formą czytania z liczb.
Jest bardzo mocno konkretna i szczegółowa. 


Jak obliczyć swoją drogę życia?

Elementarna numerologia składa się z liczb prostych od 1 do 9. Data urodzenia przypisuje nas do pewnej, określonej liczby życia. Aby obliczyć tzw. drogę życia człowieka, należy wziąć pod uwagę dzień, miesiąc i rok urodzenia. Należy zsumować wszystkie cyfry, które mamy w dacie urodzenia. Podam przykład dla osoby urodzonej 12 czerwca 1984. Należy dodać 1 + 2 + 6 + 1 + 9 + 8 + 4 = 31.Uzyskany wynik należy jeszcze raz zsumować, aż pozostanie jedna cyfra, czyli w tym przypadku 4 (3+1=4). Osoba urodzona 12 czerwca 1984 jest więc numerologiczną czwórką.

Rozumiecie ?

Dzień urodzenia może dostarczyć nam mnóstwa informacji o nas samych. Liczby towarzyszą nam całe życie, są potęgą i mają swoje znaczenie. To właśnie one są podstawą numerologii i dzięki nim, możemy wyciągnąć wnioski dotyczące naszej osobowości.


Policzcie i dajcie znać jaka wy jesteście cyfrą. W kolejnych postach trochę dalszych przewidywań i informacji. 



 Do następnego!



Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama @blondipondii, będzie mi miło jak w ten sposób docenicie moja pracę:)

Ściskam i dziękuje:)


11 komentarzy:

  1. Moja koleżanka urodziła się w czwartek. Sporo rzeczy z tej analizy pokrywa się z jej charakterem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój partner tez czwartkowy i tez sporo rzeczy pasuje:)

      Usuń
  2. Muszę się zapytać, jakiego dnia się urodziłam, bo ja ciągle zapominam. hehehe Numerologia mnie interesuje, jestem numerem 33. Fajny jest Twój blog, tematy, które mnie interesują. Serdeczności Ci posyłam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz datę a Ci powiem:) o i jestes liczbą mistrzowska! podwojna siła !:)

      Usuń
  3. Ja akurat nie czwartkowa, ale i tak było fajnie poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem czwartkowa i wszystko się zgadza! :) Jestem numerologiczną trójką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem czwartkowa i z częścią się zgadzam :) Na pewno oczekuję nieco wolności i zaufania względem mojej osoby i na tym niestety się sparzyłam. Ale za to zupełnie nie zgadzam się z rozrzutnością. Mam wręcz odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko podpowiedzi kazdy jest wyjatkowy i inny a takie podziały to tylko delikatna analiaza:)

      Usuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger