grudnia 23, 2019

Jakie kosmetyki naturalne i z dobrym składem można kupić w Rossmannie? Pierwsza piątka już teraz. cz.1 #urodyczas

W okresie świąt każdy ma ochotę odpocząć i na chwilę się zrelaksować. Mam nadziej ze odpoczniesz czytając ten wpis:) Dzis bardzo przyjemny temat dotyczący urody #urodyczas :) 



Na pierwszy rzut wzięłam Rossmanna, ponieważ prawie na każdym rogu, przynajmniej w Warszawie, można spotkać  sklep tej sieciówki. A i w całej Polsce jest już w sumie 1400 sklepów i wciąż ich przybywa.

Czy można zatem kupić w Rossmannie kosmetyki naturalne? Z dobrym składem ? Nie testowane na zwierzętach?

Można,ale jak w każdej otchłani kosmetycznej trzeba uważać i czytać składy!



To nie przedłużam. Lecimy z tematem:) 

Rossmann ma ogromną paletę kosmetyków do wyboru, tu trzeba nadmienić i przybić im piątkę, że jako jedni z pierwszych wprowadzili zdrowe jedzenie do swojej oferty, sprzedają wegańskie produkty  do jedzenia, roślinne mleka, zdrowe przekąski i to jest super.
Ale to tylko tak przy okazji:D

A oprócz tego jest wiadomo całe mnóstwo światowych kosmetycznych drogeryjnych brandów, które nie koniecznie są ok, ale dziś o tym co warto kupować bez strachu, co ma dobry naturalny skład i spoko cenę:) 

Dzis jedna z pierwszych części tej seri w każdej będzie po 5 produktów. Czy będzie tylko Rossmann? Nie, będzie rożne drogerie, sklepy.:)



To teraz lista.

Kolejność przypadkowa.



1. Olej migdałowy 100% czysty z BOTANICA PHARMA



100% olej migdałowy, tłoczony na zimno, bez żadnych dodatków, super produkt. Uniwersalny. Olej ma sam w sobie wiele zastosowań, do ciała , na włosy, do twarzy, do maseczek lub jako półprodukt do innych mazideł, do demakijażu, jako serum itd. Nie zapycha , nadaje się nawet do tłustej cery. Świetnie nawilża, odżywia. Bez zapachowy, Cena p promocji ok 26 zł. Z pompką, bardzo wydajny. 




2.PUMEKS HAMMAM MAROKO



Świetny pumeks 100% naturalny z glinki czerwonej.Spełnia bardzo dobrze swoją funkcję,na pierwszy rzut oka ten produkt może wyglądać mało zachęcająco, ale bardzo dobrze sobie radzi z szorstkimi piętami. 

Jest przy tym bardzo delikatny. Wydajny, niedrogi, higieniczny, z poręcznym uchwytem, nie barwi skóry, szybko wysycha po opłukaniuPozostawia skórę stóp gładką, oczyszczoną i miękką. Cena około 7 zł . 




3. AKTYWNA ESENCJA W LEKKIEJ MGIEŁCE TWARZ,SZYJA, DEKOLT MIYA COSMETICS MYBEAUTYESSENCE

 
Miya ma wiele bardzo dobrych produktów, ale ta mgiełka zasługuje na swoje uznanie. Jest jeszcze różowa ale mi ewidentnie nie pasował zapach róży na moje skórze wiece tamtą oddałam koleżance. Natomiast ta jest super. Kokosowy słodki zapach daje u mnie radę. Dobrze się sprawdza rano jako baza pod makijaż, szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy ani uczucia lepkości.

Skład ma wzorowy:
Aqua (Water)*, Cocos Nucifera Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Aqua (Hot Spring Water)*, Niacinamide, Sodium Hyaluronate*, Hyaluronic Acid*, Panthenol, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate*, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate*, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Phytate*, Alcohol*, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Benzoate, Coumarin.
*składnik pochodzenia naturalnego
Esencja wg mnie to bardziej tonik do twarzy i świetnie się sprawdza jako jeden z etapów pielęgnacji naszej twarzy. Mgiełka lekko nawilża, zmiękcza i odświeża skórę twarzy, więc idealnie się nadaje do nałożenia na twarz po oczyszczeniu aby przygotować skórę na serum lub krem. 
Zrobię recenzje tego produktu oddzielnie.

Podsumowując bo ma być krótko i na temat:) Nie pozostawia tłustej warstwy. Nie lepi się, szybko się wchłania, nie zapycha porów. 98,1% składników pochodzenia naturalnego, 0% zbędnych dodatków. Bez silikonów, parafiny, PEG-ów, olejów mineralnych, parabenów. Cena około 28 zł , mozan kupic w % taniej:)

4. GINGER ORGANIC, TAMPONY Z APLIKATOREM 


Tampony Ginger Organic mają kilak wersji, mini, normal i rożne opakowania z ilością sztuk.
Skład:
Bawełna organiczna 100%;Absorbent z 100% bawełny organicznej; aplikator z certyfikowanego przez FSC kartonu
Bezpieczne dla zdrowia, łatwe w użyciu  dzięki aplikatorowi te które maja tą wersje , higieniczne, zapakowane w biodegradowalne opakowanie, bez zbędnych opakowań foliowych, niewyczuwalne podczas użytkowania. Opinie co do chłonności są podzielone, moim zdaniem ich chłonnośc zlezy poprostu od indywidualnych predyspozycji i tego jak obfite mamy miesiaczki. 
Jednak ten eko produkt jest jak najbardziej wart wypróbowania! cena około 16 zł. 


5.LAURA CONTI , BOTANICAL LIP BALM,nawilżający balsam do ust z ekstraktem z owoców Goji i Aloe Vera



Pomadka nawilżająca do ust mega eko i wegańska! Silnie nawilżający balsam do przesuszonych i spękanych ust.Ma neutralny smak, więc nie będzie przeszkadzał osobom wrażliwym, a brak koloru sprawia, że można stosować go dosłownie zawsze. Świetny skład.
Skład:
Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Hydroxystearic/Linolenic/Oleic Polyglycerides, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Seed Cera, Jojoba Oil/Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Seed Cera, Jojoba Oil/Caprylic/Capric Triglyceride Esters, Candelilla Cera, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Lycium Barbarum Fruit Extract, Copernicia Cerifera Cera, Squalane, Oryza Sativa Bran Wax, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Panthenol, Aroma, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopherol.


Balsam Botanical Laura Conti jest dobry nie tylko dla wegan ale dla osób szukających naturalnych kosmetyków,polecane tez dla dzieci:) cena około 9 zł:)




Znacie te produkty ? macie swoich naturalnych ulubienców z Rossmanna?A może jednak nie? dajcie znać w komentarzach:)



Do następnego!




Jeśli wam podoba się to co robię zachęcam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadnięcie na mojego Instagrama , będzie mi miło jeśli będziesz dalej polecać moje treści i artykuły:)

Ściskam i dziękuje:)

Renia 


9 komentarzy:

  1. O niektórych nawet nie wiedziałam :) W moim Rossmanie bardzo wolno wchodzą jakieś nowości, a od niektórych trzymam się z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się rozejrzeć za olejem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią coś sprawdzę, zupełnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzalam ten post z wielkim zainteresowaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat bardzo polubiłam esencję miya w wersji różanej. Kokosową miałam maskę i zapach był dla mnie bardzo męczący.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. balsam do ust mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pumeks i rzeczywiście jest świetny :) Zaciekawiła mnie ta esencja MIYA ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie niedawno zauważyłam markę Miya w Rossmannie w moim mieście i się uczieszyłam :)

    OdpowiedzUsuń

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger