lipca 20, 2018

Weekendowy Lifestyle! Garść poleceń, linków i inspiracji!

Usiądź wygodnie i przeczytaj na spokojnie co polecam Ci ciekawego w tym tygodniu!




Powiem wam że odkąd jestem uzależniona od Netflixa , nie mogę się sobie nadziwić, że tak późno zdecydowałam się na tą platformę. Och ja głupia:)!



Polecam wam z całego serca mój ulubiony ostatnio serial , wskoczył właśnie 2 sezon na Netflix, GLOW!




Lata 80. Szalony okres w modzie i przemianach kulturowych.Świetnie oddany klimat tamtych czasów,alfy grzywki, poliester, szalone kolory i modna trwała..:) Takie to były lata a GLOW ? czyli ,,Gorgeous Ladies of Wrestling''. 
Tak wrestling. 
Nie uciekajcie i nie mówcie odrazu nie. Odpalcie sobie ten serial i zobaczycie. Jest naprawdę dobry.A Glow to nie fikcja tylko prawdziwa historia, było tak naprawdę. Świetnie zagrane, każda rola naprawdę została w przemyślany sposób obsadzona. Poza tym to fantastyczna historia kobiet które nie tylko się siłują na ringu ale i w życiu. Polecam! A wspomniałam o świetnej muzyce?:)


*
 Ponadto polecam Ci bardzo też poprzednie wpisy dotyczące Netflixa, co warto zobaczyć i co polecam: Pisałam o tym TU , Tu i TU:)


Idąc dalej jest teraz szał na wiklinowe kosze, torebki i obserwuje tez  instagramowy szał z dużym zainteresowaniem  po tym jak Kasia Ogórek z bloga Twoje DIY pokazała jak samemu zrobić taka torebeczkę z siedziska z PEPCO:) Link tutaj macie. Ja niestety nie miałam okazji spróbować zrobić jej sama bo w 2 sklepach gdzie byłam nie było już tych siedzisk.
W moje ręce dość niespodziewanie wpadła torebka z Mango
o ta :




Więc ją mam :) Bardzo mi się spodobała. Nie była jakoś strasznie droga, trafił mi się jakiś rabat i z przesyłka było to 70 zł. Jednak cały czas mnie korci żeby jeszcze spróbować zrobić samemu podobna torebkę, to by było coś:)


Bardzo chcę podszkolić się w lepszym pisaniu , dlatego szukam inspiracji i wskazówek, wpadłam na tekst ,,Jak lepiej pisać'' na blogu spisekpisarzy.pl - polecam jeśli też się interesujesz tym tematem. Warto je wsiąść pod uwagę!


Wpadłam ostanio na stronę dojrzewalnialiderek.pl i dział her_story -dawka motywacji , poznanie wspaniałych silnych kobiet- koniecznie tam wpadnijcie i poczytajcie!

Znacie bloga Alabasterfox ,pewnie tak-przepiękne miejsce, inspirujące i pokazujące do jakiego poziomu chce dążyć w fotografii , piękny blog, moja totalnie estetyka, no  i jej wspaniałe podróże,cudo! wpadnij j tam!



Oglądałam ostanio film o którym wiele mówiono, który obsypano pochwałami i nagrodami ,,Lady Bird" .

Myślałam że te pochwały są przesadzone, jednak kiedy odpaliłam ten film , nie mogłam się oderwać. Głowna bohaterka którą gra  Saoirse Ronan jest świetna. Dała radę a cała historia jest prawdziwa i taka słodko-gorzka. Opowiada o nastolatce kończącą szkołę średnia i idącą na studia. Niby banał,ale pokazany celnie. Depresja, kłótnie z matką, kłamstwa, pierwsza miłość i sex. No takie jest właśnie życie. Trochę brzydkie, trochę dziwne, smutne ,ale i radosne. Obejrzyj koniecznie. 
Tu zerknij na zwiastun:



Polecam ci również mój instagram klik jestem tam codziennie :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❤ Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, bardzo miło mi czytać wasze słowa, wskazówki i odpowiedzi na dana treść.

✔Będzie mi miło jak nie nie będziesz bez sensu spamować!
dziękuje:)💆🏻‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie widać!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger