grudnia 16, 2019

艢wi膮teczne Q&A czyli BLOGMAS 2019 w natarciu! ✨馃巺馃巵❤ #blogmas3

W zesz艂ym roku tzw. blogmas totalnie mnie omin膮艂, w tym roku jest troch臋 inaczej, bardzo potrzebuje 艣wi膮tecznej zach臋ty do zanurzania si臋 jeszcze bardziej w 艣wi膮tecznej atmosferze ta akcja cho膰 troch臋 trywialna to jednak jest teraz dla mnie w punkt:D

blogmas 2019, 艣wi膮teczne Q&A, Bo偶e narodzenie , blogerski adwent


A co to jest blogmas? zajrzyjcie TU. A og贸lnie cytuj膮c: ,, ...Blogmas jest odpowiednikiem katolickiego adwentu. Rozpoczyna si臋 pierwszego dnia grudnia i trwa 24 dni, czyli do Wigilii. Oczekuje si臋, aby na blogu, jak i w social mediach nale偶膮cych do danego autora pojawia艂a si臋 tematyka 艣wi膮teczna… najlepiej ka偶dego dnia, podobnie jak codziennie wyjmuje si臋 czekoladk臋 z kartonowego okienka...''

S膮 oczywi艣cie inicjatorki zabaw, ale tak naprawd臋 ka偶dy bloger ma wolna r臋k臋 w tematach i inspiracjach , wa偶ny jest jeden temat 艢wi臋ta ! Oczywi艣cie zawsze fajniej jest by膰 cz臋艣ci膮 grupy i wsp贸艂dzia艂a膰 w ramach podobnych wpis贸w! 
Dzi艣 i ja tak zrobi臋 i b臋dzie 艣wi膮teczne Q&A:D

Ja b臋d臋 stara膰 si臋 nadgoni膰 z tematami ale ju偶 dwa tak napraw臋 mocno 艣wi膮teczne s膮 ju偶 na blogu 
prezentownik i pechowe prezenty . Na moim IG ju偶 od dawna 艣wi膮teczna atmosfera:D Zajrzyjcie sami KLIK!:D


To lecimy z tematem:)




Czy odliczasz dni do 艣wi膮t?
Zawsze, uwielbiam 艣wi臋ta same w sobie,atmosfer臋, wznios艂o艣膰..magie?:)



Kiedy zaczynasz przygotowania do Bo偶ego Narodzenia?

Typowe przygotowania typu sprz膮tanie, gotowanie, dekorowanie to na dwa tygodnie przed Wigili膮, prezenty natomiast kupuje cz臋sto ju偶 w listopadzie aby mie膰 je jak najszybciej z g艂owy:D





Co lubisz robi膰 podczas przerwy 艣wi膮tecznej?

To co ka偶dy leniuchuje, ciesze si臋 z bliskimi, celebruje, chilluje, czytam, ogl膮dam i zastanawiam si臋 kiedy ten rok tak szybko min膮艂:D



Wolisz Wigili臋 czy pierwszy dzie艅 艢wi膮t?

Eeee a czemu wybiera膰? Wigilia to pocz膮tek pi臋knych 艢wiat, ka偶dy kolejny dzie艅 to potwierdza:D



Wypatrujesz pierwszej gwiazdki?

...no, Nie..:)



Chodzisz co roku na pasterk臋?

Rzadko, ostanio w 2010 ...:P




Jakie prezenty lubisz dostawa膰?

Ka偶de.
I wiadomo takie kt贸re sprawi膮 mi  przyjemno艣膰 i b臋d膮 pasowa膰 do danej chwili w 偶yciu:D



Ubierasz si臋 od艣wi臋tnie, czy sp臋dzasz 艣wi臋ta w pid偶amie?

艢wi臋ta w pid偶amie to ju偶 chyba wieczorem w ostatni dzie艅 艣wiat, bo tak to zawsze trzeba jako艣 wygl膮da膰, z samego szacunku do okoliczno艣ci, ludzi z kt贸rymi si臋 spotykam czyli rodzin膮, bliskimi..

Jak wygl膮da Tw贸j pok贸j podczas okresu 艣wi膮tecznego?

W moim wypadku ca艂e moje mieszkanie ocieka 艣wi膮teczn膮 atmosfer膮. :D 

Jak wygl膮da Bo偶e Narodzenie w Twoim domu?

Tradycyjnie i rodzinnie. To pi臋kny czas i atmosfera, kt贸ra przede wszystkim buduje w sobie:D






Czy masz jakie艣 weso艂e wspomnienia 艣wi膮teczne? Jakie?

Weso艂e wspomnienia? Hymmm.. to rodzinne jakie艣 komiczne sytuacje ale to jest prywatna strefa. Do dzi艣 艣miesz膮 mnie szkolne klasowe wigilie .. dzi艣 my艣l臋 o tym ciep艂o kiedy艣 to by艂  jednak czysty b贸l siedzenia i jedzenie czego艣 co mi nie smakuje:D:D:D:D


Co najbardziej lubisz w 艣wi臋tach?

Atmosfera,co艣 magicznego wg mnie unosi w powietrzu a dekoracje i muzyka 艣wi膮teczne tylko to pot臋guj膮.:)



Czego nie lubisz w 艣wi臋tach?

呕e nie ka偶dy dostrzega ,,to co艣'' wi臋cej, 偶e nawet nie lubi tych dni, oraz to 偶e do艣膰 p艂ytko niekt贸rzy podchodz膮 do 艣wiat widz膮c tylko komercje i sztuczno艣膰... kt贸r膮 tak naprawd臋 sami nap臋dzaj膮. 


Masz jakie艣 艣wi膮teczne tradycje?

Mam ze swoim 艁. Ale s膮 tylko nasze :D





Jak膮 b臋dziesz mie膰 choink臋 w tym roku?

Jak co roku t膮 sama. Ma by膰 eko, ma by膰 odpowiedzialnie wiec wci膮偶 ta sama sztuczna choinka. Nigdy 艣wie偶ych...


Jaki kolor lampek choinkowych lubisz?

Zale偶y od roku, ale zawsze lubi臋 ciep艂e jasne/bia艂e 艣wiate艂ka.


Wolisz dawa膰 czy dostawa膰 prezenty?

Ka偶dy lubi dostawa膰, a ten kto m贸wi 偶e nie  ewidentnie nie chce si臋 do tego przyzna膰. :) Ale dawanie tez jest wa偶ne- r贸wnowaga w tym wszystkim jest najistotniejsza.






Je艣li w tym roku mog艂aby艣 da膰 prezent tylko jednej osobie, to kto by to by艂?

Komu艣 samotnemu i potrzebuj膮cemu , kt贸remu taki prezent pom贸g艂 by uwierzy膰, 偶e i jego spotka co艣 dobrego! Warto dla tego pomaga膰 nawet nieznajomym. Ja mam sw贸j plan:D




Jaki jest najfajniejszy prezent, jaki kiedykolwiek dosta艂a艣?

Nie wiem wszystkie by艂y wa偶ne, ale niematerialne najbardziej 3 lata temu wyzdrowienie mojego ukochanego psa:) To by艂 cud:)❤❤❤❤



Posiadasz kalendarz adwentowy?

Nie i wierzcie szkoda na to pieni臋dzy!



Co by艣 chcia艂a dosta膰 w tym roku?

Wszystko ju偶 mam, wi臋c ka偶dy prezent b臋dzie czym艣 mi艂ym i kolorowym. ,,Nie oczekuj nic a wszystko co dostajesz b臋dzie cudem:D''




Czy kiedykolwiek zbudowa艂a艣 dom z piernika?

Tak !:)

Gdyby艣 mog艂a sobie wybra膰, gdzie sp臋dzi艂aby艣 艣wi臋ta?

Chcia艂abym sp臋dzi膰 je typowo w g贸rach w drewnianej chacie z kominkiem z ca艂膮 rodzin膮...



I to Tyle na dzi艣:)


Do艂膮czycie do zabawy? Lubicie 艣wi臋ta? a mo偶e jednak nie? dajcie zna膰 w komentarzach:)



Do nast臋pnego!





Je艣li wam podoba si臋 to co robi臋 zach臋cam do zaobserwowania mojego bloga ( z prawej strony bloga) i wpadni臋cie na mojego Instagrama , b臋dzie mi mi艂o je艣li b臋dziesz dalej poleca膰 moje tre艣ci i artyku艂y:)

艢ciskam i dzi臋kuje:)

Renia 


Pytania baner do Q&A

13 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko ja nie czekam na pierwsz膮 gwiazdk臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietna zabawa z tymi 艣wi膮tecznymi pytaniami :) chyba r贸wnie偶 skorzystam z pyta艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wyzdrowienie pieska to cudowny prezent.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Fajna seria, te robi艂am blogmas u siebie kilka lat temu :) I ju偶 chyba wyczerpa艂am wszystkie 艣wi膮teczne tematy :))

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo lubi臋 艣wieta a najbardziej rado艣膰 dzieci :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Czekanie na pierwsz膮 gwiazdk臋 brzmi bardzo romantycznie i w og贸le, ale jak trzeba dopasowa膰 si臋 do siostry pracuj膮cej w kawiarni (czynna w wigili臋), cioci pracuj膮cej w kiosku (czynny w wigili臋), babci, kt贸r膮 trzeba przywie藕膰 i mojego narzeczonego, kt贸ry nie do艣膰, 偶e pracuje w hotelu (czynny 24/7), to jeszcze chce zaliczyc chocia偶 na chwil臋 wigili臋 u dziadk贸w, no to troch臋 ta pierwsza gwiazdka niewygodna. Ale to przecie偶 nie o gwiazdki chodzi, tylko o to, 偶e si臋 wszyscy spotykamy mimo niepasuj膮cych grafik贸w i sp臋dzamy mi艂y wiecz贸r :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. genialne odpowiedzi! <3
    艣wi膮teczne love <33

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ch臋tnie czytam takie Q&A , od razu robi si臋 cieplej na sercu.

    OdpowiedzUsu艅
  9. what a nice post :) I follow you on gfc # 26 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja r贸wnie偶 uwielbiam ten czas :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ja ostatni raz by艂am na pasterce w 2016 r. Te偶 zawsze mam sztuczn膮 choink臋, 偶yw膮 mia艂am tylko raz :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ostatnio jako艣 nie po drodze mi z tymi 艣wi臋tami. Nie,偶ebym ich nie lubi艂a,ale to wszystko jest jakie艣 nap臋dzane sztuczno艣ci膮. Ludzie m贸wi膮 jedno,robi膮 drugie, a 偶yczliwo艣ci nawet 艣ladu w nich nie ma.

    OdpowiedzUsu艅

❤ Dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony komentarz, bardzo mi艂o mi czyta膰 wasze s艂owa, wskaz贸wki i odpowiedzi na dana tre艣膰.

✔B臋dzie mi mi艂o jak nie nie b臋dziesz bez sensu spamowa膰!
dzi臋kuje:)馃拞馃徎‍♀️ wszelkie linki bloga , reklam to spam! dlatego takich komentarzy tu nie wida膰!

@@
Don't leave me spam please! Blog links are spam, so do not publish such comments!



Copyright © Kosmo Riviera , Blogger